صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در واپـسین روز هـای سـال در فرهنگسرای بهمن

دو کانون ادبی «نـشست پـایانی سـال» برگزار می کنند

نشست ادبی پایان سال شاعران فارسی زبان و آذری زبان کانون های ادبی «بهمن» و «دنیز»، عصر چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، شعرخوانی، نقد ادبی و سخنرانی اصغر علی کرمی (شاعر، مترجم و منتقد ادبی)، پیرامون «اشعار بـهاریـه» (مجموعه سروده های مربوط به فصل بهار) از بخش های ویژه برنامه پایانی سال  کانون ادبی «بهمن» است که از ساعت 17 چهارشنبه 16 اسفندماه، با اجرای الهه کاشانی (کارشناس مجری برنامه) و شماری از شاعران و فعالان حوزه های ادبی، در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
همچنین کانون ادبی آذری زبان «دنیز» با حضور گشتاسب عباس وند (یاشار) ویژه برنامه پایان سال خود را در قالب شرح و توضیح اجمالی پیرامون قافیه و عروض، نقد اشعار حاضران و شعرخوانی شاعران، از ساعت 17 پنجشنبه هفدهم اسفند ماه جاری در همین سالن برگزار می کند.
گفتنی است، مجموعه اشعار شاعران و اعضای این کانون در قالب کتابی با عنوان «کورپه دنیز» در حال چاپ است که در نشست های سال جدید، رونمایی خواهد شد.
علاقه مندان برای حضور در برنامه های ادبی این دوکانون می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55312304-021 تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۶۱۳۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶     ساعت: ۲۰ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024