صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایشگاه صنایع‌دستی بهار در بهار در شهرستان نمین برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی بهار در بهار در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاور قوام امروز 21 اسفند ماه 1402 گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی بهار در بهار از تاریخ 22 اسفندماه 1402 تا 15 فروردین ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه صنایع‌دستی نمین برگزار می‌شود.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در این نمایشگاه صنعتگران و تولیدکنندگان محصولات صنایع‌دستی از مناطق مختلف شهرستان نمین در قالب 24 غرفه به نمایش و عرضه محصولات خود می‌پردازند.
او تاکید کرد: شهرستان نمین یکی از مناطق مستعد استان در حوزه صنایع‌دستی است و انواع محصولات چرم، معرق و منبت چوب، سفال و گلیم و سایر محصولات صنایع‌دستی که کار دست صنعتگران شهرستان نمین است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
دلاورقوام ادامه داد: ایام عید نوروز و حضور گردشگران در شهرستان نمین فرصت مناسبی برای برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و معرفی محصولات به مسافران نوروزی است که نمایشگاه بهار در بهار در همین راستا برگزار شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۱۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024