صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در بـرنامه «مـادران چـشم به راه» فـرهنگسرای بـهمن صـورت مـی گیرد

دورهمی صمیمانه نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر«یدالله قلی زاده»

همزمان با سومین آیین تکریم مادران شهدای جاوید الاثر نوجوان شهرتهران، به میزبانی نوجوانان کنشگر فرهنگی، از مادر شهید نوجوان جاویدالاثر «یدالله قلی زاده» در فرهنگسرای بهمن، تجلیل می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، آیین گرامیداشت مادر شهید نوجوان جاویدالاثر «یدالله قلی زاده» در ویژه ‌برنامه «مادران چشم به راه» همزمان با سومین آیین سراسری تکریم مادران شهدای نوجوان شهر تهران، چهارشنبه23  اسفند ماه به وقت افطار در دارالقرآن فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
 این ویژه برنامه در قالب گفتگوی صمیمانه، خاطره گویی، تماشای عکس ها یا فیلم های دوران کودکی و نوجوانی شهید، ... و در نهایت گستردن و چیدن سفره افطار، اقامه نماز جماعت و صرف افطاری با اجرای نوجوانان کنشگر فرهنگی و سایر حلقه های هویتی،  بصورت هم نشینی با مادران معظم شهدای نوجوان، طراحی و اجرا می شود.
گفتنی است، تقارن روز بزرگداشت شهدا و همزمانی با استقبال از ماه مبارک رمضان، برگزاری آیین دیرینه «مادران چشم به راه» در قالب دورهمی افطاری صمیمانه با مادران معظم شهدای جاویدالاثر نوجوان هشت سال دفاع مقدس،
 به منظور قرابت سنی شهید با نوجوانان تیم اجرایی برنامه و مسرت مادر شهید و نوجوانان از این هم نشینی را ایجاد کرده است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویژه برنامه می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا با شماره تلفن: 55312304-021 تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۲۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
  • ٦ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 14 2024