صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

'بهار جان' وِیژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد

'بهار جان' عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال شبکه تهران است که از یکشنبه ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۲۲:۳۰تقدیم مردم شریف ایران و تهران می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شبکه تهران، "بهار جان" با تدارک بخش های شاد و مفرح در شب های پایانی سال، با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن و به تهیه کنندگی حسین امانی مهمان خانه مخاطبان شبکه پایتخت خواهد بود.
این ویژه برنامه عیدانه و نوروزی از یکشنبه تا چهارشنبه اول فروردین ماه تقدیم نگاه گرم مخاطبان می شود. قرار است روز های یکشنبه و دوشنبه از ساعت 22:30تا 1:45 دقیقه بامداد روی آنتن برود و سه شنبه از ساعت 19 تا 8 صبح روز چهارشنبه تقدیم نگاه شما مردم شریف تهران شود.
بهار جان با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز، خاطرات و شنیدنی های جذابی را پیش رو مخاطبان قرار دهد.
همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین های معروف یکی از بخش های تماشایی و خاص این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب "بهار جان" تماشایی می شود.
دعوت از گروه های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم های جذاب و تماشایی این ویژه برنامه است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود، آیتم میدانی، گزارش مردمی با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است که از قاب بهار جان تماشایی می شود.
ویژه برنامه زنده "بهارجان" کاری از گروه اجتماعی است که در شب های پایانی سال و برای تحویل گرفتن سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۹۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۱۳ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024