صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تماشای ۴ سینمایی از شبکه تهران/ ۱۸ هدیه برای شبکه تهران

شبکه تهران در هفته پایانی فروردین با ۴ فیلم سینمایی، ۱۸ هدیه، تاکسی ۲، آنان که آرزوی مرگم را دارند و تاکسی ۳ با مخاطبان خود همراه می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شبکه تهران، سینمایی «18 هدیه» شنبه 25 فروردین ماه ساعت 21 از شبکه تهران پخش می‌شود.
۱۸ هدیه یک فیلم درام ایتالیایی محصول ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی فرانچسکو آماتو با بازی ویتوریا پوچینی، بندتا پورکارولی و ادواردو لئو در نقش‌های اصلی است.
داستان فیلم بر اساس زندگی یک زن ایتالیایی به نام الیزا ژیروتو است که فقط چهل سال دارد. وقتی بیماری غیرقابل تحمل او را از همسر و دخترشان می‌گیرد. قبل از اینکه قلبش متوقف شود، الیزا راهی برای ماندن در کنار آنها پیدا می‌کند و…

فیلم "تاکسی 2" یکشنبه 26 فروردین ماه ساعت 21 تماشایی می شود. این فیلم به کارگردانی ژرار کراوْسیک محصول 2000 فرانسه در ژانر اکشن و کمدی است.
در این فیلم سامی ناصری، فردریک دیفنتال، ماریون کوتیار، اما ویکلوند، برنارد فارسی و ژان کریستف بووه به هنرمندی پرداخته‌اند.
مخاطبان در خلاصه این فیلم خواهند دید: سفیری از ژاپن در حال بازدید از مارسی است تا تاکتیک های پلیس شهر در مقابله با باندهای خلافکار را ببیند اما در طول بازدید توسط یک گروه یاکوزای ژاپنی ربوده می شود و افسر جوان پلیس، امیلین ،مصمم می شود تا سفیر و افسر پلیسی به نام پترا که او نیز دزدیده شده است را نجات دهد و افتخاری برای اداره اش بدست آورد و ...

فیلم سینمایی «آنان که آرزوی مرگم را دارند» به کارگردانی «تیلور شریدان»، دوشنبه 27 فروردین ماه ساعت 21:00 از شبکه تهران پخش می‌شود.
فیلم ماجرای پسر نوجوانی را روایت می‌کند که شاهد یک قتل وحشیانه بوده و حال، به واسطه برنامه حفاظت از شاهد تحت مراقبت نامحسوس پلیس است. در این بین، او برای پنهان شدن از دست دو قاتل بی رحمی که قصد جانش را دارند، به درون جنگل می‌گریزد اما حال، باید جانش را هم از خطر قاتل‌ها نجات دهد و هم از خطر آتش‌سوزی مهیبی که جنگل را فرا گرفته …

فیلم سینمایی تاکسی ۳ به کارگردانی ژرار کراوْسیک محصول 2003 فرانسه سه شنبه 28 فروردین ماه ساعت 21 تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
فیلمنامه این فیلم را نیز لوک بسون به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون سامی ناصری، فردریک دیفنتال، ماریون کوتیار، ادوار مونتوت، اما ویکلوند، برنارد فارسی، بایی لینگ، ژان-کریستوف بووت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
دو کارآگاه پلیس از یک راننده تاکسی کمک می گیرند تا گروهی از دزدان را دستگیر کنند که در شهر شروع به خرابکاری کرده اند. البته آن ها اول باید مشکلات شخصی خودشان را حل کنند تا بتوانند به سارقان رسیدگی کنند!

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۶۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۵     ساعت: ۱۵ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024