صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایش و نقد فیلم «گیج‌گاه» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی و نویسندگی عادل تبریزی در ششصد و دوازدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و دوازدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور عادل تبریزی نویسنده و کارگردان، حنیف سروری (تهیه کننده)، کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم عاشقانه، کمدی و نوستالژی آمده است: آشنایی زنی به نام مهتاب و مردی به نام حسن خشنود، شبیه قصه‌هاست، شبیه زندگی، شبیه سینما، شبیه روزگاری که خوش می‌‌گذشت...

جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، فرهاد آییش، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور،  محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده، رضا صفایی پور، حسن رضایی و علی راد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و دوازدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/6099 مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۱۰۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱     ساعت: ۱۹ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024