صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
گردهمایی نـوجوانان اهـل قـلم در فـرهنگسرای بـهمن

برپایی اولیـن نـشست حلقه ی«بـچه هـای ایـران آینـده»

اولین نشست از سلسله نشست های «بچه های ایران آینده» باهدف ایجاد فضای انگیزشی در بین نوجوانان در قالب بازنویسی حکایات گلستان سعدی، در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، نوجوانان برگزیده و شرکت کنندگان جشنواره «بچه های ایران آینده» با حضور در این نشست ها که قرار است هر 2هفته یکبار، روزهای یکشنبه از ساعت 15:30 درکتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار شود گردهم آمده و با گزینش یک تا سه حکایت از حکایات تهیه شده با هدایت و راهبری شیرین بخشی به عنوان تسهیلگر، بهترین حکایات بازنویسی شده را با رای خودشان انتخاب و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» ارائه کنند.
این در حالی است که پیش تر، این اقدام توسط «فرهاد حسن زاد» در مجموعه قصه های شیرین ایرانی، از کتاب گلستان سعدی انجام شده و این کتاب برای تسهیلگران و نوجوانان که خالقان متون بازنویسی شده هستند، راهگشا خواهد بود.
گفتنی است، «جشنواره قصه ایران آینده» با هدف کشف نوجوانان مستعد و علاقمند به نویسندگی، با شناسایی بیش از 5000 نوجوان دست به قلم، در زمستان سال1402  در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار شد و نوجوانان رویاپرداز،  قصه های خود از «ایران آینده» را خلاقانه به تحریر درآوردند. پس از این رقابت، 110نوجوان برگزیده جشنواره انتخاب و معرفی شدند و حلقه«بچه های ایران آینده» فرهنگسراها شکل گرفت.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند یا با شماره تلفن:55312304_021 تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۱۶۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۳     ساعت: ۹ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024