صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل:

تسهیلات حمایتی تاسیسات گردشگری در سطح بانک‌ها پیگیری می‌‎شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تاسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، این موضوع در سطح بانک‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 9 اردیبهشت ماه 1403 در جلسه با فرماندار شهرستان سرعین و اعضای تشکل‌های گردشگری استان، گفت: برخی از تاسیسات گردشگری استان برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌ها معرفی شده‌اند اما مشکل تخصیص تسهیلات در سطح بانک‌ها وجود دارد که برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی هستیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد و با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.
او با اشاره به لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف در صنعت گردشگری، تاکید کرد: از تشکل‌ها و فعالان حوزه گردشگری نیز انتظار می‌رود در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی فعال باشند چرا که بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.
محمدی ادیب ادامه داد: درمورد برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تاسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تاسیسات پیگیری‌های لازم در جلسات متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این موارد به نتیجه مطلوب برسیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024