صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به مناسبت روز ملی خلیج فارس

«تا همیشه»؛ غرور ملی مهم‌ترین سازه‌ی هویت ملی نوجوان

در چهاردهمین نشست گفتگومحور بچه‌های رستا نوجوانان منطقه ده در برنامه‌ای با عنوان «تا همیشه»، به مناسبت روز ملی خلیج فارس، به موضوع غرور ملی به عنوان مهم‌ترین سازه‌ی هویت ملی نوجوانان می‌پردازند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10و فرهنگسرای عطار نیشابوری؛ چهاردهمین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های بچه‌های رستا در منطقه  ده، با عنوان «تا همیشه» و موضوع «غرور ملی، مهم‌ترین سازه‌ی هویت ملی نوجوان»، و به مناسبت روز ملی خلیج فارس، یکشنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 15 در کتابخانه هفت چنار  برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، بچه‌های رستا در چهاردهمین گردهمایی گفتگومحور خود که با هدف تربیت نسل آینده‌ی کنشگران فرهنگی نوجوان برگزار می‌شود، با رویکرد ایجاد و تقویت هویت ملی و غرور ملی در نوجوانان، در خصوص موضوع حفاظت و استقلال از سرزمین مادری و خلیج همیشه فارس گفتگو خواهند کرد.
در این نشست، راحله حدیدی روان‌شناس و فعال فرهنگی و تربیتی در حوزه‌ی نوجوانان به همراه سارا کرکوتی ، رییس کتابخانه هفت چنار ، به هدایت گفتگوی بچه‌های رستا در موضوع نشست خواهند پرداخت.
نوجوانان بر ای  شرکت در این نشست رایگان می توانند به نشانی : میدان بریانک خیابان شهید دعوتی.خیابان حسام الدین. کوچه شهید محقق .بوستان ناظمی مراجعه و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55787700 تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۶۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۶ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
  • ٥ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 13 2024