صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حضور استادان اسدالله امرایی، احمد پوری و رضوان ابوترابی

مراسم رونمایی از رمان «وقتی چیزی برای ترسیدن نداشتم» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از رمان «وقتی چیزی برای ترسیدن نداشتم» نوشته نیلوفر مردفرد،که به تازگی در نشر نفیر منتشر شده است، با حضور استادان اسدالله امرایی، احمد پوری و رضوان ابوترابی برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی این رویداد، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه طی مراسمی با حضور سه استاد مطرح عرصه ادبیات، آقایان اسدالله امرایی، احمد پوری و رضوان ابوترابی، از رمان «وقتی چیزی برای ترسیدن نداشتم» به قلم نیلوفر مردفرد رونمایی می‌شود.
اجرای این مراسم را میثم اسماعیلی، روزنامه‌نگار و منتقد ادبیات بر عهده خواهد داشت.
نیلوفر مردفرد پیش از این، مجموعه‌داستان «روزی که جا مانده بودم» را نیز توسط نشر نفیر به چاپ رسانده بود.
در خلاصه‌داستان رمان «وقتی چیزی برای ترسیدن نداشتم» آمده: زنی تنها و سردرگم، در میانه روزهای ملال‌آور زندگی، به دنبال دلیل اتفاقاتی می‌گردد که زندگی او را دچار بی‌معنایی کرده است. او در پی سردرگمی از  نیافتن حقیقت پنهان‌شده در ورای اتفاقات زندگی‌اش، تصمیم می‌گیرد سفر کند؛ سفری که او‌ را نه تنها در معرض آدم‌ها، مکان‌ها و اتفاقات جدید قرار می‌دهد، بلکه از او زن جدیدی می‌سازد، زنی که می‌داند برای گذشتن از گذرگاه‌ها و پرتگاه‌های زندگی تنها به نیروی درونش نیاز دارد و به نترسیدن از مواجه‌شدن با ترس‌ها و کاستی‌هایش، زنی که تصمیم می‌گیرد داستان زندگی‌اش را یک بار دیگر از نو بنویسد اما این‌بار به قلم خودش.
در بخشی از این رمان ـ که پشت جلد کتاب نیز منتشر شده ـ می‌خوانید:
«حالا دلم‌‌ می‌خواهد سفر تازه‌ای را به همان مقصد شروع کنم. سفری به همراه همه‌ی داشته‌‌ها و نداشته‌های گلی. دلم‌‌ می‌خواهد یک بار دیگر پا در همان خیابان‌ها و کوچه‌هایی بگذارم که روزی خسته و درمانده در آنها راه‌‌ می‌رفتم اما این بار دستم در دستان گلیِ واقعی باشد. زنی که شکست را پشت سر گذاشته، از تجربه‌ی نرسیدن عبور کرده و به باورِ ادامه‌دادن رسیده است. زنی که شیرینی پنهان در تجربه‌های تلخ و دردناکش را مزه‌مزه کرده و حالا می‌داند در پس هر تلخی عذاب‌آوری، شیرینی عمیقی به انتظارش نشسته است. زنی که با لمس قدرت نهفته در ژرفای وجودش، در گذر از جاده‌های سخت و پرپیچ‌وخم زندگی، دیگر خود را تنها و ضعیف نمی‌بیند».
گفتنی است مراسم رونمایی از رمان «وقتی چیزی برای ترسیدن نداشتم» نوشته نیلوفر مردفرد، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتابفروشی فرهنگان قریب به نشانی خیابان دکتر قریب، پایین‌تر از نصرت، نبش اولیا برگزار خواهد شد.
کتاب «وقتی چیزی برای ترسیدن نداشتم» به تازگی در ۱۹۲ صفحه، با تیراژ ۵۰۰ نسخه و بهای ۱۸۰ تومان، توسط نشر نفیر ـ به مدیریت سمانه رزاقی ـ به چاپ رسیده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۸۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۷ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
  • ٥ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 13 2024