صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
باحضور بیش از ۳۵ مجموعه مردمی و خیر

اولین نشست رویداد جامعه پرداز در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد

اولین نشست رویداد جامعه پرداز باحضور بیش از ۳۵ مجموعه مردمی و خیر روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 10و فرهنگسرای عطار نیشابوری ؛ اولین نشست رویداد جامعه پرداز با حضور مدیر فرهنگی هنری منطقه 10، مشاور معاون برنامه‌ریزی سازمان درحوزه خانواده و با بیش از 35 مجموعه ی مردمی و خیر روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در منطقه  10برگزار شد.
خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه10 و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت:   هم افزایی و گسترش تعامل مجموعه های شناسایی شده در این طرح گامی ارزشمند جهت اعتلا و بهبود زیست بوم فعالیت کنشگران مردمی در حوزه ی خانواده و محورهای رویداد است.
مهدی پور گفت : در این پیش رویداد، کنشگران و فعالین حوزه ی خانواده در پنج محور: ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق شناسایی و جهت هم افزایی و حتی حیات مجموعه های خود به هم معرفی می شوند تا بتوانند در رویداد اصلی که در نیمه دوم خرداد ماه در سطح شهر تهران برگزار خواهد شد ، عملیات های مشترک تعریف و به حل مسایل خانواده های محورهای یاد شده کمک نمایند . 
وی بیان داشت : اعتبار بخشی به فعالیت های عناصر مردمی فعال در حوزه ی خانواده و تسهیلگری برای نقش آفرینی این گروه ها به ارتقاء زیست بوم فعالیت این مجموعه ها می انجامد و آشنایی با این مجموعه ها با تجربه های موفق مجموعه های مشابه و زمینه سازی برای همکاری بین مجموعه ها می باشد .
در ادامه معصومه السادات عمارتی مشاور معاون برنامه‌ریزی سازمان درحوزه خانواده با تشریح اهداف راه اندازی رویداد جامعه پرداز گفت: هر جا که حرکت های مردمی آغاز به فعالیت می نماید ، جریان های اثر گذار ایجاد می شود . رویداد جامعه پرداز از جمله حرکتهای مردمی می باشد که گفتمان حوزه ی خانواده را شکل می دهد . گروه ها و مجموعه های فعال مردمی در هر منطقه می توانند در این رویداد شرکت و و به ترویج و معرفی خدمات ، محصولات و تولیدات مردمی و دستاوردهای اثربخش در حوزه خانواده بپردازند .
در ادامه این جلسه فعالین حاضر به معرفی خدمات و کارکردهای خود پرداختند که با استقبال چشمگیری از سوی دیگر اعضای حاضر در جلسه مواجه شدند .
علاقمندان به این رویداد کشوری می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره 55135553 تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۴۸۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۲     ساعت: ۱۳ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024