صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر؛

دورهمی شاد دخترها و مادرها به زبان انگلیسی در منطقه ۱۰

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر جشنی متفاوت برای دختران نوجوان به همراه مادرانشان با عنوان جشن «خیلی دخترونه» به زبان انگلیسی در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 و فرهنگسرای عطار نیشابوری؛ خدیجه مهدی پورمدیر فرهنگی هنری منطقه 10 و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اعلام این خبر افزود؛ جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر امسال با شیوه ی متفاوت در منطقه 10 برگزار می شود.
وی گفت: این جشن به طور کامل توسط فراگیران زبان انگلیسی مراکز فرهنگی هنری منطقه 10 اجرا می شود و پیش درآمدی برای فعالیت های تابستانی گروه زبان منطقه است.
مهدی پور گفت: در این جشن بزرگ به زبان انگلیسی، برنامه‌هایی نظیر اجرای نمایش، داستان خوانی، بازی ، پانتومیم و... برگزار می شود.
ویژه برنامه جشن «خیلی دخترونه»  برای فراگیران زبان انگلیسی دختر منطقه به همراه مادرانشان  در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای عطار نیشابوری روز پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود .
علاقمندان می توانند به نشانی : میدان بریانک خیابان شهید دعوتی.خیابان امیرقلی فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55716776تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۴۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۸     ساعت: ۱۴ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024