صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عابران بی احتیاط / رانندگان حواس پرت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای عابر پیاده بدلیل عبور غیر مجاز از عرض راه سهم تقصیر در نظر گرفته شد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : شب گذشته دو حادثه فوتی در بزرگراه زین الدین و بزرگراه آزادگان روی داد که متاسفانه باعث فوت دو شهروند گردید . 
وی ادامه داد : درساعت 00:54 دقیقه بامداد دیشب و در مسیر بزرگراه زین الدین به شرق قبل امام علی (ع) یکدستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده مرد برخورد می نماید که متاسفانه در این تصادف عابر پیاده در دم فوت و راننده موتورسیکلت به مرکز درمانی منتقل گردید. 
سرهنگ کشیر افزود : حادثه دوم در ساعت 01:52 نیمه شب دیشب در محدوده بزرگراه خرازی به شرق بعد از آزادگان روی داد که در آن یکدستگاه پژو پارس واژگون و متاسفانه راننده مرد در دم فوت نموده و سرنشین خانم به مرکز درمانی منتقل گردید.
 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : علت حادثه اول عبور غیر مجاز عابر پیاده از عرض راه و عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت بوده است و در حادثه دونم عدم توانایی راننده پژو باعث بروز حادثه در بزرگراه آزادگان می باشد که البته علل و جزییات بیشر هر دو تصادف توسط کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ در دست بررسی میباشد.
وی گفت : عابر پیاده ای که از عرض معابر بزرگراهی عبور می کند مسلما اگر تصادفی برای او روی دهد همکاران بنده به او نیز سهم تقصیر می دهند . عابرین پیاده هم بر اساس ماده 215 آیین نامه راهنمایی و رانندگی در تصادفاتی که از محل های ممنوع عبور می نمایند سهم تقصیر می گیرند . 
سرهنگ کشیر بیان داشت : رانندگان در حین رانندگی می بایست تمام حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه کار و اقدامی که باعث حواس پرتی انان شود خودداری نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۴۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۸     ساعت: ۱۴ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024