صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می کند؛

اولین رویداد« دخترانه نگار » در ویژه برنامه «خیلی دخترونه»

اولین رویداد «دخترانه نگار» فرهنگسرای انقلاب اسلامی همزمان با جشن ولادت حضرت معصومه (س) با عنوان « خیلی دخترونه» و به منظور کشف و شناسایی استعدادهای دختران نوجوان منطقه ۱۱، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ در محوطه فرهنگسرا برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این رویداد، دختران نوجوان که در زمینه های هنری، شامل : هنرهای دستی، خانگی و سنتی، ورزشی، فرهنگی، شامل: داستان نویسی، نویسندگی، ممتازین قرآنی علمی؛ دانش آموزانی که حائز رتبه های برتر و ممتازین علمی هستند به فرهنگسرا معرفی و پس از داوری در قالب مراسم جشنی  از آنها تقدیر و تجلیل می شود .
 آثار ارسالی در قالب نمایشگاه دستواره های هنری دخترانه در محوطه باز فرهنگسرای انقلاب اسلامی ارائه می شود.
تمامی عوامل اجرایی برگزار کننده جشن  « خیلی دخترونه» دختران نوجوان هستند، همچنین برگزاری جشنواره غذا با عنوان دستپخت دخترونه از دیگر بخش های این مراسم است که پس از داوری به برترین ها جوائزی اهداء می شود.
برگزاری ورک شاپ هنری با عنوان «هدیه ت رو بساز»، شامل؛ آموزش های هنرهای دستی و خانگی به دختران نوجوان نیز از دیگر بخش های جانبی این رویداد است.
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی واقع شده است. دختران نوجوان منطقه جهت معرفی آثار و کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن 55408657 تماس حاصل فرمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۶۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۹     ساعت: ۱۰ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024