صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مستند «یک شب که بارون اومد…» در پایان مراحل فنی

«یک شب که بارون اومد…» با کارگردانی رضا خانلری،به زودی آماده نمایش می شود.

به گزارش جهانی پرس،  سهیلا فدا- مستند «یک شب که بارون اومد…» با نویسندگی و کارگردانی رضا خانلری با پایان صداگذاری آماده اکران و حضور در جشنواره های بین المللی می شود.

این مستند پس از پنج دهه، در بازگشتی به فیلم«حماسه روستازاده گرگانی»(اون شب که بارون اومد…» اثر فیلمساز پرآوازه سینمای مستند ایران کامران شیردل،به جستجوی ردپای حقیقت و قضاوت می پردازد.

رضا خانلری از فیلمسازانی است که احاطه کاملی بر صنعت-هنر سینما داشته و به عنوان مدرس،سال هاست که دروس کارگردانی، تدوین و دیگر رشته های سینما را در دانشگاه و دیگر مراکز آموزشی تدریس می کند.

محمد حمیدی مقدم مدیر مرکز گسترش فیلم های مستند و تجربی،باید توجه ویژه ای به چنین فرهیختگانی داشته و از آنان برای پیشبرد اهداف این نهاد و سینمای مستند بهره ببرد.

متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده و عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه باعث شده اند مرکز گسترش از وجود چنین افراد باسوادی محروم بماند.

با شناختی که از حمیدی مقدم داریم،مطمئنا از حضور چنین کاربلدانی در عرصه مستند استقبال می کند.امیدواریم بدخواهان سینما و سینماگران توانا،دیگر چوب لای چرخ مرکز نگذاشته و سمپاشی نکنند.چون سینمای ایران،به ویژه مستند به رضا خانلری ها احتیاج مبرم دارد.

عوامل مستند «یک شب که بارون اومد…» عبارتند از: تهیه کنندگان یوحنا حکیمی و رضا خانلری،طراحی و ترکیب صدا ایمان نیک بین،
برنامه ریز و دستیار کارگردان هوتن شاعری،مدیر تولید مهدی حکیمی،جانشین تولید مصطفی ملایجردی،تدوین رضا خانلری،تصویر  الیاس صفدری،صدای سر صحنه ولی اسماعیل زاده و منشی صحنه ملیکا صفایی.مجری طرح موسسه فرهنگی هنری سپند هنر.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۹۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۱     ساعت: ۱۷ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
  • ١٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 20 2024