صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تمدید مهلت ثبت نام دانش‌بنیان‌ها برای حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان BIG ۵

مهلت ثبت نام حضور در غرفه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان BIG ۵ تا اول آبان تمدید شد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه صنعت ساختمان دبی Big 5 بزرگترین رویداد صنعت ساختمان در جهان است که به صورت سالانه در مرکز تجارت جهانی در دبی برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه شرکت کنند. این نمایشگاه در تاریخ ۴ تا ۷ دسامبر  ، ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ ، در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، اتحاد جامعه جهانی صنعت ساختمان و ارائه‌ی آخرین دستاورد‌های نوآورانه و نوین در این زمینه به جهانیان است. برگزارکنندگان بیگ فایو معتقد به تسهیل و تسریع پیشرفت در صنعت ساختمان هستند.
این نمایشگاه در ۴۰ سال اخیر سازوکار بی همتایی را برای فعالان صنعت ساخت و ساز فراهم کرده است تا بتوانند مسیر‌های جدید تجاری در آسیا و به خصوص خاورمیانه ایجاد کنند. ایجاد شبکه جدید همکاری و برقراری ارتباط با تولیدکنندگان دیگر کشورها، یکی از مزیت‌های حضور شرکت‌ها در نمایشگاه محسوب می‌شود.
گروه‌های کالایی مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. هریک از این بخش‌ها میزبان مطرح‌ترین تولیدکنندگان حوزه خود هستند و بازدیدکنندگان می‌توانند با آخرین دستاورد‌های حوزه‌هایی اعم از کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی، طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری، مواد و مصالح ساختمانی، رنگ، سیستم‌های تهویه مطبوع و هواساز و... در بیگ فایو آشنا شوند.
علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 مراجعه کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۵۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۵     ساعت: ۱۲ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024