صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید رییس کمیته اعتبار بخشی دانشکده‌های پزشکی کانادا، از مرکز جامع سلامت تراب

پروفسور رابرت وولارد رییس کمیته اعتبار بخشی دانشکده‌های پزشکی کانادا، در بازدید از مرکز جامع سلامت تراب دانشگاه، نحوه ارائه خدمت در این مرکز را بررسی و ارزیابی کرد.

به گزارش جهانی پرس از وبدا،  پروفسور رابرت وولارد رییس کمیته اعتبار بخشی دانشکده‌های پزشکی کانادا و عضو فدراسیون جهانی آموزش پزشکی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی گروه آموزشی تخصص پزشکی خانواده را در مرکز جامع سلامت تراب بررسی کرد.
 
 
ارزیابی مطلوب طرح پزشک خانواده و کارورزی کار در مطب دانشجویان
 
 رییس کمیته اعتبار بخشی دانشکده‌های پزشکی کانادا  ضمن ارزیابی مطلوب طرح پزشک خانواده و کارورزی کار در مطب دانشجویان که با هدف تببین ابعاد مختلف پاسخگویی اجتماعی در حوزه سلامت و تقویت دوره‌های پزشکی اجتماعی و خانواده در کوریکلوم دانشجویان پزشکی اجرا می‌شود، از بخش‌های مختلف مرکز جامع سلامت تراب به عنوان یکی از مراکز تابعه مرکز بهداشت شمال تهران، بازدید کرد.
 
طی این بازدید طرح پزشک خانواده و کارورزی کار در مطب دانشجویان از سوی مسئولان دانشگاه تشریح شد.
 
همچنین درباره ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مرکز در زمینه‌های همکاری با انجمن آموزش پزشکی اروپا بحث و تبادل نظر انجام گرفت.
 
در ادامه نشستی با حضور پروفسور رابرت وولارد، دکتر ثابت دبیرشورای آموزش پزشکی عمومی، دکتر ایمان عموزاده رییس مرکز بهداشت شمال دانشگاه، دکتر نیایی نماینده معاونت آموزشی دانشگاه و نمایندگان وزارت بهداشت انجام شد و این مراسم با بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و هماهنگی‌های لازم برای گسترش همکاری‌ها به اتمام رسید.
 
دکتر ایمان عموزاده رییس مرکز بهداشت شمال دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در این نشست با اشاره به اینکه این بازدید به منظور بررسی و اجرای برنامه‌های بهداشتی که در مراکز جامع خدمات سلامت شهری ارائه می‌شود انجام شده است، اظهار کرد: مرکز جامع سلامت تراب دانشگاه ارائه تمامی خدمات تعریف شده بهداشتی را در دستور کار دارد.
 
وی درباره جزئیات این بازدید یادآور شد: پروفسور رابرت وولارد طی این بازدید قسمت‌های مختلف مرکز سلامت تراب نظیر واحد روان، تغذیه، نحوه اجرای برنامه کار در مطب دانشجویان پزشکی، غربالگری بیماری‌های متابولیک، اجرای برنامه مراقبت از مادر باردار و نوزاد و نحوه فعالیت‌های داوطلبانه رابطین بهداشتی را بازدید و بررسی کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۱۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۹     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024