صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیگیری مطالبات پرستاران در دستور کار سازمان بازرسی



رئیس سازمان بازرسی کل کشور به معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان مأموریت داد که پیگیر مطالبات محقق نشده پرستاران باشد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، ذبیح الله خدائیان در جلسه شورای معاونان سازمان بازرسی با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) به پرستاران عزیز در سراسر کشور، از آنان به عنوان قشر زحمتکش جامعه یاد کرد و با اشاره به نقش آفرینی پرستاران در دوران کرونا، تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه به سازمان بازرسی در رفع مشکلات پرستاران را مورد توجه قرار داد.

خدائیان گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای دستورات رئیس قوه قضائیه، به معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی ماموریت داد که پیگیری مطالبات محقق نشده پرستاران را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: پیگیری از سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی برای شروع محاسبه عملکرد پرستاران و پرداخت به آنان بر اساس قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و اجرایی شدن آن از ابتدای سال ۱۴۰۱ در راس این پیگیری است.

گفتنی است تأکید بر به‌روزرسانی مدل طراحی شده برای پرداخت به پرستاران در سیستم‌های HIS بیمارستان‌ها توسط وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها و فراهم کردن امکان محاسبه میزان عملکرد هر پرستار بر اساس کارکرد واقعی، پیگیری اصلاح دستورالعمل پرداخت و اختصاص درصد مشخصی از سرانه سلامت برای پرداخت‌های مرتبط با قانون تعرفه‌گذاری پرستاری از جمله اقدامات سازمان بازرسی برای تحقق مطالبات جامعه پرستاری بوده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۹۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024