صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

مدیریت بهینه منابع و مصارف در بیمه سلامت در حال انجام است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت گفت: مدیریت بهینه منابع و مصارف در بیمه سلامت در حال انجام است و به این بلوغ رسیده ایم که بدهی به موسسه‌ها و مراکز طرف قرارداد به حداقل رسیده است.

به گزارش جهانی پرس از سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در همایش کشوری معاونت بیمه و خدمات سلامت که در سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد، افزود: در بیمه سلامت معمولا رسیدگی اسناد در بیمارستان های بزرگ به حدود دو تا سه ماه زمان نیاز دارد. در حال حاضر نظم در پرداخت جهت مراکز طرف قرارداد مشاهده می‌شود. ماهانه حدودا ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بین مراکز طرف قرارداد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت برخی بدهی‌ها به مراکز طرف قرارداد از سال‌های گذشته نیز پرداخت شد، گفت: در حال حاضر هیچ بدهی از سال های قبل و شش ماهه اول سال جاری نداریم البته پرداختی پزشک خانواده شهری و روستایی و نظام ارجاع نیز ماهانه به همراه حقوق پرسنل به صورت منظم پرداخت می شود. پرداختی به داروخانه های طرف قرار داد (سهم سازمان) تا ابتدای آذر ماه سال جاری انجام شده است.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران یادآور شد: حتی در زمینه پرداخت به پیمانکاران در زمینه ساخت و سازها تاخیر نداریم و پرداختی به بازنشستگان و پرسنل نیز به موقع انجام می‌شود و بدهی پرسنلی اعم از شاغلین و بازنشستگان نداریم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۹۸۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۶     ساعت: ۱۰ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024