صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اعمال محدودیت بر ویدئو‌های جعلی تولید شده با هوش مصنوعی

اداره فضای مجازی چین اعلام کرد ویدئو‌های کوتاهی را هدف قرار داده است که شایعاتی در مورد زندگی مردم منتشر می‌کنند.

به گزارش جهانی پرس از دفتر همکاری فناوری سفارت ایران در چین، این پویش همچنین ویدئو‌های جعلی تولید شده با استفاده از هوش مصنوعی را هدف قرار خواهد داد. بنا بر نظر این مرکز، این اقدامات به نفع سلامت روان مردم خواهد بود و فضایی سالم برای رقابت ایجاد و به توسعه صنعت ویدیوی کوتاه کمک می‌کند.
این سازمان نظارتی همچنین گفت یکی از اهداف پویش اخیر، تولیدکنندگان محتوا خواهد بود که داستان‌هایی درباره اقلیت‌های اجتماعی برای جلب همدردی عمومی می‌سازند. همچنین با افرادی که حوادث را به نمایش می‌گذارند، توطئه‌های جعلی می‌سازند و وحشت را گسترش می‌دهند نیز برخورد خواهند شد. چندین ارزش نادرست از جمله ارزش‌های شغلی اشتباه، ترویج بدبینی و افراط گرایی و اسراف و پول پرستی ازدیگر موضوعات مورد توجه این پویش است.
در ماه‌های اخیر ویدئو‌های متعددی در فضای مجازی منتشر شده که گرانی کاربران اینترنت در مورد چشم‌انداز اقتصادی آینده آن‌ها را تشدید کرده است. اواخر ماه گذشته بیشتر حساب رسانه‌های اجتماعی این افراد یا گروه‌ها به حالت تعلیق درآمده است.
این اقدامات محدودگرانه همچنین ویدئو‌های کوتاه جعلی تولید شده با هوش مصنوعی که محتوا را دستکاری یا تولید می‌کنند یا به طور غیرقانونی از صدا‌ها یا چهره افراد دیگر استفاده می‌کنند، ممنوع می‌کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۰۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۹     ساعت: ۱۰ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024