صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

افتتاح دو دستگاه پیشرفته تشخیصی در دزفول با حضور وزیر بهداشت

دو دستگاه سی تی آنژیوگرافی قلب و عروق و همچنین پت سی تی مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول عصر روز گذشته و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر بهداشت و معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه افتتاح شد.

به گزارش جهانی پرس از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به فعالیت خیریه این مرکز به ویژه در زمینه درمان سرطان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، از تلاش های خیرین سلامت دزفول در توسعه زیرساخت های سلامت این شهرستان تقدیر و از آن به عنوان نمونه ای موفق از مردمی سازی نظام سلامت یاد کرد.

بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و عروق مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) توسط خیرین سلامت و با زیربنای 400 متر مربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، ساخته و تجهیز شده است.

همچنین بخش پت سی تی این مرکز به عنوان اولین دستگاه پت سی تی در جنوب غرب کشور، توسط خیرین و با زیربنای یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

گفتنی است این مرکز خیریه وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول است که از سال 1391 تا کنون به بیش از 10 هزار بیمار مبتلا به سرطان از 70 شهر کشور خدمات رایگان در بخش های شیمی درمانی، بستری و رادیوتراپی و درمانگاه ارائه کرده و طرح توسعه این مرکز نیز در زمینی به مساحت 9 هزار و 500 متر مربع در 8 طبقه با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024