صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تولید نرم افزار دستگاه کارتخوان در پارک فناوری پردیس

یک شرکت دانش بنیان توانسته است با تولید نرم افزاری کاربردی، دستیاری برای مدیریت فروشگاه طلا و سکه ایجاد کند.

به گزارش جهانی پرس - نرگس حضرتی- مدیرعامل این شرکت گفت: رسیدن به راهکار‌های هوشمند در جهت توسعه کسب و کارها، مجموعه ما را در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس به تولید نرم افزاری برای مدیریت بهتر فروشگاه‌های طلا و جواهر رسانده است.

سعید ناطقیان افزود: استفاده از روش‌های سنتی و نداشتن گزارشات مالی دقیق مشکلاتی را برای این صنف بوجود آورده بر همین اساس دستگاه ما به عنوان یک دستیار فروشگاهی برای این فروشگاه‌ها طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه قیمت لحظه‌ای طلا و سکه، احراز هویت مشتریان و بخش مدیریت فروشگاهی از جمله ویژگی‌های این محصول است، گفت: در کنار این ویژگی ها، دستگاه ما می‌تواند به مدیریت ارتباط فروشنده و مشتری و تجزیه و تحلیل فروش نیز کمک کند.

ناطقیان افزود: کارایی آسان، قابلیت حمل دستگاه، تجمیع فرآیند‌های مختلف مورد نیاز در فروشگاه و کاهش هزینه‌ها از دیگر ویژگی‌هایی است که در این نرم افزار تدارک دیده شده است.

مدیرعامل شرکت اضافه کرد: ایجاد بخش مدیریت فروشگاه، صندوق فروشگاهی و انبارداری از ویژگی‌های این نرم افزار یکپارچه است که می‌تواند به عنوان یک دستیار کامل فروشگاهی عمل کند. همچنین این نرم افزار قابلیت آن را دارد که علاوه بر صدور فاکتور کاغذی، فاکتور الکترونیکی صادر کند.

ناطقیان افزود: در حال حاضر مشتریان مختلفی از این دو نرم افزار استفاده می‌کنند و در تلاش هستیم، تحولی در راهکار‌های هوشمند در جهت توسعه کسب و کار‌ها داشته باشیم. به گزارش صدا و سیما- وی حضور در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس را فرصتی مغتنم برشمرد و در پایان افزود: علاوه بر حمایت‌های پارک فناوری پردیس از مجموعه‌های فناور، تعامل با سایر شرکت‌ها نیز به رشد و توسعه ما کمک کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۹۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱     ساعت: ۱۰ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024