صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نخستین همایش بزرگ نقش ها و مشق های اجتماعی شهر تهران در منطقه۱۶

نخستین همایش چالش ها و راهکارهای اجتماعی در خانواده با همکاری دانشگاه تهران با تمرکز بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوان و خانواده در سال ۱۴۰۲ برگزار شد که با استقبال بی نظیر شهروندان همراه بود.

  به گزارش جهانی پرس  مریم حضرتی- تردیدی نیست که خانواده اثری عمیق و پایدار در پی ریزی رفتار کودکان و نوجوانان و برانگیختن روح زندگی و آرامش درونی او دارد. کودکان و نوجوانان در خانواده می آموزند و برخی از ارزش های اخلاقی و خصلت های گوناگون را کسب می کنند، در راستای تشخیص و مداخله بهنگام خانواده ها، فراهم نمودن زمینه پژوهش در حوزه های خانواده و توسعه گفتمان های علمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی بر اساس بروز ترین یافته های نظام مند و مسئله محور در خانواده های ایرانی؛ نخستین همایش نقش ها و مشق ها، دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در فرهنگسرای بهمن، به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و همکاری ادارات آسیب های اجتماعی، آموزش های شهروندی و سلامت با استقبال بی‌نظیر نوجوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان و بهره مندی از حضور اساتید گرانمایه و برجسته دانشگاه تهران برگزار شد.
 سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی مشاور دفتر شهردار و تعامل دوسویه در این همایش خاطر نشان کرد: برگزاری ۴ پنل تخصصی با عناوین چالش های جوان امروز و آسیب‌های اجتماعی، چالش فضای مجازی و آموزش های شهروندی و چالش‌های زن و خانواده و سلامت اجتماعی با سخنرانی و پاسخگویی اساتید متخصص دانشگاهی از جمله دکتر محمدرضا کارچی، دکتر هاتف صالحی، دکتر ندا ملکی و دکتر حمید جواهری (اعضای هیئت علمی دانشگاه) می تواند آیینه تمام نمای عملکرد معاونت اجتماعی منطقه و بستری مناسب برای شناخت نقاط قوت، ضعف و فرصت ها جهت ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان منطقه باشد.
 شایان ذکر است؛ در حاشیه برنامه‌های علمی این مراسم و بین پنل های مختلف ویژه برنامه های متنوع با اجرای سرودهای انقلابی توسط دختران و پسران دهه نودی منطقه و اجرای استند آپ کمدی (چهره معروف حسن ریوندی) و ... از جمله برنامه های همایش مشق ها و نقش های اجتماعی بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۳۹۵۷۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۳/۲۲     ساعت: ۱۹ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024