صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در نشست هم اندیشی دبیران کانون های گردشگری پهنه مرکز مطرح شد؛

بهینه سازی فضاهای گردشگری برای توان یابان و همه اقشار

امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری در نشست دبیران کانون های گردشگری پهنه مرکز که در موزه جنگ برگزار شداز بهینه سازی فضاهای گردشگری محلات برای توان یابان وهمه اقشارجامعه خبر داد.

به گزارش جهانی پرس- اکرم خاکپور، پنجمین نشست دبیران کانون های گردشگری شهر تهران با حضور سرپرست ستاد گردشگری ، مدیران گردشگری مناطق  و دبیران کانون های گردشگری مناطق ۱۲-۱۱-۱۰-۷-۶ با هدف بررسی ، راهکارها و آسیب شناسی گردشگری در محلات برگزار شد.
در این نشست دبیران گردشگری  نظرات خود در را در  خصوص توسعه گردشگری محلات و مشارکت بیشتر شهروندان اعلام کردند.
توجه ویژه به سالمندان، همکاری با مراکز گردشگری خارج از مدیریت شهرداری ، توانمند سازی دبیران کانون های گردشگری و  تعامل حوزه گردشگری و صنایع دستی و کار آفرینی در برنامه های پیش رو ستاد گردشگری از جمله دغدغه هایی بود که در این نشست از سوی دبیران گردشگری مطرح شد.
در ادامه این نشست امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری با اشاره به تاکیدمعاون شهردار تهران مبنی بر بهینه سازی فضاهای گردشگری برای استفاده هر چه بیشتر توان یابان واقشارجامعه گفت:
صنعت گردشگری در تهران باید در آمدزا باشد و شهرداری ارائه خدمات رایگان را برای اقشار خاص در نظر دارد و برای عموم شهروندان گردشگری آسان و ارزان در نظر گرفته شده است که با همکاری و امضا تفاهم نامه با مراکز تفریحی و گردشگری این امر در حال انجام است.
وی همچنین پیگیری ایجادمسیر ثابت گردشگری در شهر تهران به صورت روزانه با هزینه بلیط اتوبوس را از برنامه های مهم ستاد گردشگری دانست که با همکاری شرکت واحداتوبوسرانی در حال پیگیری است.
امیر قاسمی برگزاری نشست های تخصصی در راستای معرفی محلات و استفاده شهروندان از ظرفیت های محلات دیگر را زیر بنای کارگردشگری در شهر تهران از سوی دبیران کانون ها اعلام کرد و افزود: امروزه با توجه به استفاده عموم مردم از فضای مجازی فعالیت بیشتر در این فضا از سوی دبیران گردشگری باعث سهولت کار و آشنایی بیشتر علاقمندان خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: همایش بزرگ دبیران کانون های ۳۵۲ محله تهران به زودی با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در راستای برپایی طرح تابستانی آرمان برگزار خواهد شد.
وی همچنین گفت : در جهت تحقق برنامه های گردشگری شهر تهران باید تقویت تورهای دوچرخه، پیاده و تهیه بانک اطلاعاتی از ظرفیت محلات جهت هم افزایی بیشتر دبیران کانون ها انجام شود.
این نشست با تقدیر از دبیران کانون های گردشگری به پایان رسید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۵۸۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۳/۲۴     ساعت: ۲۲ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024