صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تداوم جلسات هفتگی کمیته درآمد منطقه ۱۲:

تحقق درآمد برابر است با خدمات بهتر به شهروندان

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه هفتگی کمیته درآمد این منطقه تأکید کرد: تحقق درآمد برای مدیریت شهری به خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منجر خواهد شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، ظهر امروز، یکشنبه، 15 مردادماه، جلسه هفتگی کمیته درآمد منطقه 12 با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه، معاون مالی و اقتصاد شهری و معاون شهرسازی و معماری این منطقه به همراه شهرداران نواحی 6گانه، رئیس کمیته درآمد و کارشناسان این اداره در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
در این جلسه انارکی محمدی با تأکید بر جدیت شهرداری منطقه 12 در درآمدزایی برای مدیریت شهری گفت: بدون شک تحقق درآمد برای مدیریت شهری به خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منجر خواهد شد و به ارتقای کیفیت زندگی شهری کمک خواهد کرد.
وی ضمن یادآوری این نکته که به همین منظور جلسات کمیته درآمد در منطقه به صورت هفتگی برگزار می‌شود، افزود: کمک به بهبود ساخت‌وساز در منطقه 12 به‌ویژه در بازار تهران از اولویت‌های برنامه‌ریزی در این حوزه است که به همین منظور آسیب‌شناسی موانع نوسازی و رونق ساخت‌وساز در این محدوده در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری منطقه قرار می‌گیرد.
استفاده از ظرفیت بند «ت» که در آن، تخفیفات کم‌سابقه‌ای برای پرونده کمیسیون ماده صد ابلاغ شده، موضوع دیگری بود که شهردار قلب طهران در این جلسه درباره آن سخن گفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۹ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024