صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
همزمان با برگزاری جشنواره شهید رجایی؛

مدیران نمونه شهرداری تهران معرفی شدند

آیین گرامیداشت روز کارمند و بیست و دومین جشنواره شهید رجایی دوشنبه ۶ شهریورماه با هدف معرفی و تقدیر و تشکر از مدیران و کارمندان برتر شهرداری تهران در سالن برج میلاد برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در ابتدای این مراسم دکتر زاکانی شهردار تهران با تاکید بر اینکه به دنبال آن هستیم در حوزه نرم نیز زمینه اعتماد مردم را فراهم کنیم، گفت: در مدیریت شهری ششم گام‌های استواری برای تحقق اهداف والای انقلاب و سربلندی و پیشرفت و خلق افتخار برداشته می‌شود.

علیرضا زاکانی با بیان اینکه به خود می‌بالیم در خانواده بزرگ شهرداری در خدمت مردم خوب کلانشهر تهران هستیم، اظهار کرد: در مورد نکاتی که معاون رئیس جمهور مبنی بر همکاری مشترک با شهرداری اعلام کرد آمادگی کامل داریم.

وی ضمن تقدیر از خانواده کارکنان شهرداری، یادآور شد: ما چهار تحول را در شهرداری دنبال می‌کنیم که تحول اول ناظر بر مجموعه مدیریت شهری و اراده شورای ششم و مدیریت برگرفته از آن، ارتقاء مجموعه شهرداری از نهاد خدمتگزار به نهاد اجتماعی است.
شهردار تهران با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری در ارتباطند، خاطرنشان کرد: همبستگی و ارتقاء سطح خدمتگزاری ما اهمیت ویژه و بسزایی دارد و این خدمتگزاری همکاران و همراهانی خواهد داشت؛ چراکه در یک چهار ضلعی بین شهر، شهروندان، خدمتگزاران و مدیریت شهری قرار داریم و این مربع بناست اتفاق بزرگی را رقم بزند.

شهردار تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که موفقیت و افتخارات نیروهای انسانی شهرداری روزبه‌روز افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی گفت: شهرداری تهران نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر نیرو دارد و تعداد نیروهای این مجموعه بیش از یک وزارت‌خانه است که همگی در خدمت شهروندان هستند.

مهدی چمران با بیان اینکه بایستی مباحث مربوط به کارمندان را پیاده‌سازی کرد، اظهار داشت: در بخش نیروی انسانی شهرداری توان ایده‌سازی خوبی را می بینیم اما باید پیاده‌سازی شود و زمانی به نتیجه می‌رسد و محک زده می‌شود که یک نیرو برای ارائه خدمت با شهروند روبه‌رو شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم در آزمایش هر روزه ارتباطات شهرداری و شورا با مردم موفق عمل کنیم، یادآور شد: ما در طرح جامع شهری روی محله‌محوری و مسجدمحوری کار کردیم اما متاسفانه به دلیل تغییر سبک زندگی، نتوانستیم موضوع را به خوبی پیاده کنیم و به گونه‌ای دیگر امروز خود را در شهر نشان می‌دهد اما امیدواریم راهبردهای این حوزه با کمک دولت عملیاتی شود.

چمران در آیین گرامیداشت روز کارمند تاکید کرد: شهرداری تهران نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر نیرو دارد و تعداد نیروهای این مجموعه بیش از یک وزارت‌خانه است و کارکنان آن در خدمت تمام شهروندان هستند.

در ادامه این مراسم استاندار تهران نیز گفت: شهرداری تهران در خط مقدم خدمت به مردم است و آثار وضعی حضور عوامل شهرداری در تمام نقاط قابل رویت است.

علیرضا فخاری با بیان اینکه بنده مدتی را در خدمت همکاران در شهرداری بودم، اظهار کرد: کار در شهرداری تهران با تمام سختی عشق آفرین است، چرا که برای مردم انجام می‌شود. نیروهای شهرداری باید بدانند که نعمت بزرگی که در سرپنجه فکر، عمل و تدبیر وجود دارد، بالاترین جایگاه است.

گفتنی است در این مراسم از مدیران برتر شهرداری تهران از جمله دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تقدیر به عمل آمد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۴۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۱۳ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024