صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری نشست هم اندیشی میزخدمت گرمخانه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

پس از برگزاری چندین میز خدمت در گرمخانه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، با حضور نهادهای متولی و مسئول، نشست هم اندیشی در این خصوص برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، بسیاری از بی سرپناهان و کارتن خواب ها که به مددسراها (گرمخانه ها) مراجعه می کنند با مشکل مدارک هویتی مواجه هستند. به همین منظور در جلساتی که با فرمانداری تهران برگزار شد، مقرر شد میز خدمتی با مشارکت سایر نهادهای خدمات رسان در مددسراها برپا شود.

 در این میز خدمت ادارات ثبت احوال، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کار و تعاون، سازمان تامین اجتماعی و سایر نهادها و دستگاه های اجرایی حضور داشند تا خدمات دهی به این افراد که دچار انواع آسیب های اجتماعی اند، صورت گیرد.

 در همین راستا نشست هم اندیشی و جمع بندی در خصوص نکات مثبت و منفی و همچنین ثمرات برگزاری این میزهای خدمت در مرکز شماره ۳ فوریت های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

 در این نشست که ریاست آن را شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران بر عهده داشت نمایندگان نهادهای مسئول در برگزاری این میزهای خدمت، گزارشی از عملکرد خود را ارائه داده و به بیان نقطه نظرات و راهکارهایی برای بهبود خدمت رسانی به معتادین متجاهر و خانواده آنها پرداختند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۴۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۱۳ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024