صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

افتخار ما نوکری مردم است/ تشکر شوریابی از سیفی به جهت مسئولیت قرارگاه نجف

دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران گفت: افتخار ما این است که نوکر مردم هستیم ان شالله بتوانیم خادم خوبی باشیم و ان‌شالله همکاران دعا کنند که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهیم .

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، شوریابی دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران در بازدید از قرارگاه نجف گفت: ضمن عرض خدا قوت، تشکر می کنم از همه همکاران به ویژه آقای سیفی که مسئولیت قرارگاه نجف را برعهده دارند. این کار، کاری بزرگ و ارزنده است؛ همچنین امسال نسبت به سال گذشته کار ارزشمند و سودمندی صورت گرفته است. من سال گذشته نیز توفیق حضور در نجف را داشتم و قرارگاه نجف را مشاهده کردم اما امسال با وجود جمعیت بیشتر و گرما ، وضعیت مطلوب‌تر بود چرا که زحمات همکاران و دوچندان کرده است. الحمدلله وضعیت نظافت، نگهداشت اماکن و دیگر مواردی که مشاهده کردم پیشرفت چشمگیری داشته است. رضایتمندی همکارانمان نسبت به سال گذشته بیشتر بود، سال گذشته همکاران از نحوه تردد و رفت و آمد گله‌مند بودند.

وی در ادامه بیان کرد: بنابر تلاش دوستان، نزدیک‌بودن محل اقامت به افزایش کیفیت مطلوب کار، کمک بسیاری کرد از همکاران تشکر میکنم که داوطلبانه حضور پیدا کردند و در حال تلاش هستند، انشالله که اجرشان‌ را امام حسین و امیرالمومنین بدهد .

شوریابی همچنین افزود: ما هیچ چیزی برای تشکر و قدردانی از این زحمات نداریم چرا که دوری خانواده را نیز تحمل کرده‌اند؛ بنابراین وظیفه خود دانستم که به اینجا بیایم و خدا قوت عرض کنم و تشکر کنم و خواهش کنم که برای همکارانی که جامانده‌اند، هم دعا کنند .

دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران بیان کرد : بنای شهردار تهران ،خدمتگذاری بهتر و باکیفیت تر است و یکی از موضوعاتی که آقای زاکانی همیشه در جلسات به ما مدیران یادآوری می‌کنند ، نوکری مردم است؛ افتخار ما این است که نوکر مردم هستیم انشالله بتوانیم خادم خوبی باشیم و انشالله همکاران دعا کنند که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به همشهریان ارائه دهیم و هرجا که لازم است حضور داشته باشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۵۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۳     ساعت: ۱۲ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 5
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024