صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر تهران از قرارگاه نجف

طی ایام پیاده روی اربعین حسین، تعدادی از اعضاء شواری اسلامی شهر تهران از قرارگاه نجف بازدید کردند و در جریان اقدامات و خدمات این قرارگاه قرار گرفتند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، قرارگاه نجف اشرف یکی از قرارگاه های مهم ایام اربعین است که خدمات و اقدامات قابل توجهی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می دهد که شهرداری منطقه 17 مسئولیت این قرارگاه را بر عهده داشت. طی این ایام برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)، مدیران شهری مختلفی از این قرارگاه بازدید کردند و در جریان روند خدمت رسانی ها و اقدامات آن قرار گرفتند.
در این بین برخی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران نیز در این قرارگاه حضور پیدا و بازدید کردند.
پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن حضور در این قرارگاه، با رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه و مسئول قرارگاه نجف و کوه‌نژاد معاون خدمات شهری و رئیس کمیته خدمات شهری قرارگاه نجف و برخی مدیران شهری این منطقه گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی خادمان منطقه ۱۷ به زائرین اربعین حسینی در قرارگاه نجف قرار گرفت.
دوستدار اهل بیت بار بیشتری بر دوش دارد/ هرچه برای اهل بیت(ع) خدمت کنیم برای خود کار کرده‌ایم
سروی در این بازدید ضمن خسته نباشید، گفت: اهل بیت(ع) هرکسی را بیشتر دوست داشته باشند، بار بیشتری بر روی دوش او قرار می دهند، چراکه می‌خواهند بیشتر به او عنایت شود؛ هرچه برای اهل بیت(ع) کار کنیم برای خودمان کار کرده‌ایم. فرهنگ جبهه نیز همینطور بود و تلاش می شد تا بیشتر کار کنند و به دیگران کاری نداشتند که چطور کار می کنند. قرارگاه نجف نیز به همین منوال می باشد.
علیرضا نادلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز به همراه سروری در این قرارگاه حضور پیدا کرد و گفت: به همه کارگران، پاکبان‌ها، کارکنان شهر سالم و آتش نشانی و بچه‌های رسانه خدا قوت و خسته نباشید عرض می کنم.
آقامیری: خدمات‌دهی به لحاظ کمیت و کیفیت بهتر از سا‌ل‌های گذشته است
حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری یکی دیگر از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران بود که در این قرارگاه حضور پیدا کرد.
آقامیری گفت: از پرسنل و مدیران منطقه ۱۷ که در قرارگاه نجف مشغول فعالیت هستند، تقدیر و تشکر می کنم، چراکه کاری شبانه روزی را آغاز کرده‌اند، البته از پرسنل مناطق دیگر هم بهره می‌برند. طی بازدیدهای انجام شده در شهر و اطراف حرم و اسکان‌ها، بنابر انجام کارهای مدیریتی و مراقبتی، انسجام خوبی در بدنه این مجموعه به وجود آمده است.
وی خاطرنشان کرد: شاهد آن هستیم که خدمات‌دهی به لحاظ کمیت و کیفیت بهتر از سا‌ل‌های گذشته بوده و این رضایتمندی در مردم و زائرین نیز قابل مشاهده است.

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن بازدید از قرارگاه نجف با سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، در خصوص اقدامات انجام شده و امکانات موجود در قرارگاه نجف گفتگو و تبادل نظر کرد و از زحمات خالصانه و عاشقانه خادمین قرارگاه نجف اشرف تشکر کرد .
احمدصادقی هم در یکی از این ایام، در قرارگاه نجف حاضر شد و از نزدیک در جریان اقدامات کمیته های تخصصی این قرارگاه در راستای خدمت رسانی به زوار عتبه علوی و سیدالشهدا(ع) قرار گرفت. علاوه بر آن سیفی و کوه نژاد به ارائه گزارش مصور و شفاهی در خصوص تدابیر اتخاذ شده پرداختند.
مهدی اقراریان نیز در این قرارگاه حضور پیدا کرد و در جریان خدمت رسانی های این قرارگاه قرار گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۹۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۶     ساعت: ۹ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024