صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مرحله دوم طرح ساماندهی کلونی های آسیب زای پایتخت در مناطق ۲۲ گانه اجرا شد

ساماندهی ۱۶۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ بی خانمان در آستانه برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی های آسیب زای شهر تهران در مناطق ۱۹، ۱۵ و ۱۲ خبر داد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این خصوص گفت: این طرح به شکل کاملاً تخصصی و دقیق در مسیر برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی پایتخت به اجرا در آمد و ۱۶۰ معتاد متجاهر و یکصد بی خانمان ساماندهی شدند.

 وی با اشاره به اینکه در فاز نخست ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی های آسیب زای پایتخت، با همکاری مددکاران و کارشناسان حوزه آسیب ها، به شکل میدانی نقاط آسیب زای محلات شهر تهران پایش شدند، ادامه داد: در مرحله دوم با همکاری یگان حفاظت شهرداری تهران، کلانتری های مناطق و گشت خدمات فوریت های اجتماعی و مددکاران و حامی شهر مناطق نسبت به جمع آوری و ساماندهی بی خانمان ها و معتادان متجاهر اقدام شد.

 احمدی صدر افزود: در این پایش کاملاً تخصصی ابتدا مکان، زمان وقوع آسیب، نوع آسیب و موارد این چنینی شناسایی می شوند و سپس با همکاری شهرداری مناطق ۲۲گانه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد صورت می گیرد.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی خاطر نشان کرد: این طرح هر هفته به شکل متمرکز به اجرا در می آید و در این طرح افراد بی خانمان و معتادان متجاهر برای ساماندهی و درمان به مراکز مربوطه هدایت می شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۶     ساعت: ۹ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024