صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پس از زیارت عتبات عالیات؛

کاروان کودکان ایران به کشورمان بازگشت

پیمان ضیایی معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از بازگشت کاروان کودکان ایران پس از زیارت عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران،ضیایی از بازگشت کودکان ایران به کشورمان خبر داد و افزود: ۵ دستگاه اتوبوس برای عزیمت "کودکان ایران" و خانواده هایشان به منظور حضور در مراسم بزرگ اربعین یازدهم شهریورماه عازم کربلای معلی شدند و پس از زیارت عتبات عالیات در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین شب گذشته به کشورمان بازگشتند.

معاون حمایت های اجتماعی افزود: این کاروان به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد (NGOها) و مراکز خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه،به مدت یک هفته در این سفر معنوی حضور داشتند و این کودکان به همراه خانواده هایشان در این مدت به زیارت عتبات عالیات پرداختند.

ضیایی در پایان تاکید کرد: اعزام کاروان "کودکان ایران" به همراه خانواده ها و جمعی دیگر از خانواده های آسیب دیده اجتماعی در راستای تاکید دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی مبنی بر مشارکت پر شور در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی انجام شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۱۴۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۸     ساعت: ۱۵ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024