صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اجرا شد

برپایی مراسم عزاداری ۲هزار نفری 'کودکان ایران' در برج میلاد با حضور شهردار تهران

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و در آستانه رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص)، مراسم عزاداری بیش از ۲هزار کودک ایران' (کودک کار و خیابان)، ۲۱ شهریورماه در سالن مرکز همایش های مجموعه برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، هیئت عزاداری "کودکان ایران" با حضور بیش از ۲ هزار کودک کار و خیابان ایران به مناسبت اربعین حسینی و ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، با حضور دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و برخی از مدیران ارشد شهری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم "کودکان ایران" سرود ملی جمهوری اسلامی را ایستاده و با دستی بر قلب، یکصدا زمزمه کردند و سپس بارها، ذکر صلوات و یا حسین(ع)، یا زینب(س)، یا اباالفضل(ع) و... در سالن همایش های برج میلاد طنین انداز شد.

در ادامه مراسم تعزیه از سوی تنی چند از کودکان و نوجوانان اجرا شد.

پس از حضور دکتر زاکانی شهردار محترم تهران در سالن همایش های برج میلاد، "کودکان ایران" به چرخاندن پرچم منقش به ذکر یا اباعبدالله الحسین(ع) پرداختند و سپس برنامه مداحی و سینه‌زنی از سوی کودکان و نوجوانان انجام شد.

همچنین دکتر زاکانی شهردار محترم پایتخت به اتفاق دکتر احمدی صدر و سایر مدیران حاضر در سالن، "کودکان ایران" را در مراسم سینه زنی همراهی کردند و در پایان نیز همزمان با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و اذان ظهر از سوی یکی از کودکان، دکتر زاکانی از این قاری کوچک با صوت دلنشین، تقدیر و برایش آرزوی موفقیت کرد.

دکتر احمدی صدر در حاشیه مراسم عزاداری "کودکان ایران" عنوان کرد: در راستای برنامه های تربیتی، آموزشی و استعدادیابی "کودکان ایران"، این مراسم عزاداری در برج میلاد اجرا شد تا "فرزندان ایران" زیر پرچم اهل بیت و در کنار اخلاق، مسیر متعالی را طی کنند و به عنوان آینده سازان کشور، مورد توجه قرار گیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۹۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۲     ساعت: ۱۶ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024