صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون حمایت های اجتماعی خبر داد؛

ارائه رایگان خدمات مشاوره به سه هزار شهروند در پایگاه های خدمات اجتماعی

معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات رایگان مشاوره در حوزه های گوناگون با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: به همت مددکاران ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی شهر تهران، در شش ماه نخست سال جاری، به بیش از سه هزار شهروند خدمات مشاوره ای ارائه شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، پیمان ضیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: اقدامات گوناگونی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی از سوی مددکاران پایگاه های اجتماعی انجام می شود که یکی از این خدمات، ارائه مشاوره رایگان در زمینه های گوناگون به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب های اجتماعی است.
وی افزود: بخشی از این مشاوره ها در زمینه درمان افراد معتاد به مصرف موادمخدر ارائه شده اند که این افراد در قالب خود معرف، به پایگاه ها مراجعه داشته و پس از طی روند مشاوره و مددکاری، به شکل رایگان به مراکز درمانی معرفی شده اند.
ضیایی ادامه داد: بر اساس آمارها، ۲ هزار و ۱۵۷ شهروند مرد و ۸۴۶ شهروند زن که در مجموع سه هزار و سه نفر بوده اند، از خدمات مشاوره ای در شش ماه ابتدای سال بهره مند شده اند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۴۷ جلسه مشاوره گروهی نیز از سوی مددکاران ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شده که این خدمات توانسته اند کمک بسزایی به کاهش آمارهای آسیب های اجتماعی کنند.
معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: بر اساس نتایج حاصل از ارائه خدمات مشاوره و فعالیت های مددکاران در شش ماه نخست سال جاری، ۷۱ فردِ در معرض آسیب اجتماعی، به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۳۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024