صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه ۱۲ در نشست طرح استقبال از مهر مطرح شد؛

از شستشو تا بازپیرایی فضای سبز مدارس در طرح استقبال از مهر

شهردار منطقه ۱۲ از ایمن سازی معابر منتهی به مدارس مرکز شهر تهران خبرداد؛ گفت: در قالب طرح استقبال از مهر ایمن سازی، تسطیح، بازسازی رفیوژ و تقاطع محل تردد دانش آموزان، آرام سازی معابر منتهی به مدارس، بالابردن ظرفیت مشارکت در بحث عمرانی و تجهیزات، توسعه و دسترس نمودن حمل و نقل عمومی ویژه دانش آموزان و اولیا، فرهنگسازی اولویت اقدامات بوده است

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲؛ وحیدرضا انارکی محمدی در نشست طرح استقبال از مهر گفت: باتوجه به اینکه منطقه ۱۲ در نقطه مرکزی پایتخت قرار دارد همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ حجم تردد خودروها و به دنبال آن ترافیک در معابر این منطقه دوچندان خواهد شد به همین منظور مدیریت شهری این منطقه اولویت فعالیت را به ایمن سازی و مناسب سازی مسیر های منتهی به مدارس را برای تردد آسوده دانش آموزان و اولیا در نظر گرفته است.
وی افزود: نصب المان های ترافیکی و مرمت المان های، رنگ آمیزی مسیر تردد خطوط عابرپیاده و علائم افقی به شکل ویژه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار خواهد گرفت.
شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز در حوزه رنگ آمیزی دیوارهای مدارس، شستشو بنا و محوطه پیرامونی مدارس و بازپیرایی فضای سبز را به شکل ویژه به اجرا در خواهد آورد.
در این نشست عبادی معاون حمل و نقل و ترافیک از اجرای همسطح سازی و بهسازی پایانه ها،  شناسایی نقاط پرخطر و آرام سازی مسیر تردد دانش آموزان   گزارش داد.
امانی رئیس اداره آب و فاضلاب منطقه ۱۲ از تعویض ۶۲ کیلومتر بازسازی مسیر انشعاب آب خبر داد و گفت: حدود ۵٠ماه گذشته تا بدین لحظه کمترین فرونشست را داشته ایم و با همکاری و هم افزایی در صورت اجرای شبکه آبرسانی،  بلافاصله بازسازی و روکش آسفالت انجام شده است و در این طرح این اقدام به کمتر از ۴۸ساعت رسید تا محیای مهر ۱۴٠۲شویم.
نورایی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گفت:  بمنظور رفع حتی کمترین میزان آسیب ها با مشارکت و همراهی شهرداری در طول سال، بالاخص در تابستان ۱۴٠۲ تمامی مشکلات شناسایی و مرتفع گردید و سایر موضوعات در این چند روز مرتفع و آماده مهر ۱۴٠۲ شویم.

در ادامه نشست، ریاست پلیس راهور مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۴ از آماده باش نیروهای پلیس برای تردد روان و پیشگیری از ترافیک خبر دادند.

روسای ادارات برق و گاز نیز اتصال ۱٠٠درصد مدارس بدون هیچگونه ایرادی ارائه گزارش گردید.

روسای اتوبوس رانی و تاکسی رانی نیز از تجهیز و اورهال اتوبوس و تاکسی در اختیار برای تسهیل در تردد دانش اموزان گفتند و تکریم و اخلاق مداری در مسیر خدمت به محصلین را بعنوان یک اصل و دستورالعمل بیان نمودند.

ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲؛ از تعمیر ۱٠٠ درصدی مدارس پیش بینی شده و معذفی شده بود و اجرای طرح متنوع از قبیل  اهدای بسته حجاب به دانش آموزان در سن تکلیف، تسهیلات ویژه به مدارس استثنایی و نابینایان که در منطقه بصورت پایلوت اقدامات عمرانی و تجهیز،  اجرای طرح پرسش مهر خبر داد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۹۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۷     ساعت: ۱۵ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024