صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اجرای طرح ساماندهی کلونی های آسیب زای پایتخت در منطقه ۱۹

طرح ساماندهی و پاکسازی کلونی های آسیب زای مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران شب گذشته در منطقه ۱۹ اجرا شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در طرح مشترک بین معاونت حمایت‌های اجتماعی این سازمان همراه با گشت‌های ویژه فوریت‌های اجتماعی حامی شهر شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۹، کلانتری های ۱۵۲ خانی آباد نو و کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهور منطقه ۱۹ طرح جمع آوری معتادان متجاهر وکارتن خواب‌ها در محدوده بزرگراه شهید تندگویان تا ورودی بلوار شقایق و مجاورت پمپ بنزین خلازیر انجام شد.
  در طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از بزرگراه‌های منطقه ۱۹ و در راستای پاکسازی این شریان ها و کاهش تصادفات ۶۰ نفر کارتن‌خواب‌ و معتاد متجاهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تکریم و احترام برای اسکان و سیر مراحل قانونی به سازمان های مربوطه به منظور غربالگری و ادامه فرآیند درمان تحویل داده شدند. این طرح امشب نیز در منطقه۱۹ ادامه داشته و با ساماندهی سایر کلونی ها به اتمام می رسد.

 این طرح هر هفته به شکل متمرکز تا به صورت دوره‌ای در مناطق ۲۲گانه به اجرا در می آید و افراد بی خانمان و معتادان متجاهر برای ساماندهی و درمان به مراکز مربوطه هدایت می شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۸     ساعت: ۲۰ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024