صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در راستای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در منطقه ۱۷ انجام شد:

نوسازی آسفالت و خط کشی حیاط مدارس منطقه ۱۷

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، بااشاره به طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، گفت: در این راستا حیاط ۳۰ مدرسه با بیش از ۲ هزارتن آسفالت، مرمت و نوسازی شد و سپس خط کشی شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه گفت:                           در راستای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس، حیاط ۳۰ مدرسه منطقه با بیش از 2 هزار  و ۲۰۰ تن آسفالت، مرمت و نوسازی شد.
سیفی افزود: در این عملیات عمرانی 6 هزار و 400 متر طول از حیاط مدارس درزگیری آسفالت و 18 هزار و 232 متر مربع از سطح حیاط مدارس، مرمت و نوسازی آسفالت شد.
سرپرست شهرداری منطقه 17 اظهار کرد: اجرای این عملیات عمرانی با استفاده از 2 هزار و ۲۶۷  تن آسفالت در ۱۶ مدرسه ناحیه یک، 8 مدرسه در ناحیه 2 و ۶ مدرسه در ناحیه 3 انجام شده است.
وی با اشاره به خط کشی حیاط داخل مدارس، گفت: پس از مرمت و نوسازی آسفالت حیاط مدارس، خط کشی حیاط مدارس انجام شد. تاکنون حیاط 16 مدرسه خط کشی انجام شده و حیاط سایر مدارس در هفته اول مهرماه خط کشی می شود.
سیفی به دیگر اقدامات جهت استقبال از مهر اشاره و  تصریح کرد: ایمن سازی و آرام سازی معابر، انجام خط کشی های بلوک عابر پیاده و نصب تابلوهای هشدار دهنده در اطراف مدارس از دیگر اقدامات استقبال از مهر مدیریت شهری منطقه است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۵۰۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۲۱ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024