صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری نشست شورای سیاست گذاری کارآفرینی در سال ۱۴۰۲

نشست شورای سیاست گذاری کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ با بررسی مصوبه های جلسه پیشین و میزان پیشبرد اهداف، برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، نشست شورای سیاست گذاری کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و با حضور دکتر علوی عضو شورای شهر، دکتر توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی ، دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد شهری و کشوری برگزار شد.

در این جلسه روند اجرایی شدن آخرین مصوبات نشست شورای پیشین سیاست گذاری کارآفرینی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: کمترین حسن برگزاری چنین نشست هایی این است که متولیان امر کنار هم بنشینند و همدیگر را بشناسند. بیشترین آورده نیز این است که این شناخت از همدیگر به هم افزایی منتهی شود و خروجی آن را در سطح شهر ببینیم.

وی افزود: مهمترین خروجی این جلسات باید این باشد که مردم و شهروندان با توجه به نگاه و هزینه های شهرداری در این حوزه، ثمره آن را مشاهده کرده و در سبد زندگی خود احساس کنند.

دکتر محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز در این نشست گفت: مصوبات مطرح شده در جلسه پیشین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امید می رود که همه نهاد ها در کنار یکدیگر برای پیشبرد اهداف این شورا کوشش کنند.

دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز به تاکید ویژه شهرداری تهران به موضوع مهم کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در این زمینه شهرداری تهران و همه زیر مجموعه های مرتبط با این حوزه، اهتمام ویژه به تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی دارند و از ظرفیت های موجود در این زمینه نهایت بهره را خواهند برد.

در پایان این نشست احکام شورای سیاستگذاری کارآفرینی توسط دکتر توکلی‌زاده به اعضای این شورا اهدا گردید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۵     ساعت: ۲۲ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024