صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید شهردار پایتخت از مرکز یاورشهر۹ سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی

دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری از روند تکمیل فاز دوم مرکز یاورشهر ۹ و همچنین پاکسازی روددره فرحزاد بازدید کردند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران همراه با دکتر توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی، دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، مهندس حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری و جمعی از مدیران ارشد شهری ابتدا با حضور در مرکز یاورشهر ۹ از روند تکمیل آماده سازی فاز دو این مرکز بازدید کردند.
دکتر زاکانی در جریان این بازدید از بخش های مختلف یاورشهر بازدید به عمل آورد و سپس فاز دو این پروژه را مورد بررسی قرار داد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه قرار گرفت.
شهردار تهران سپس با هیات همراه، راهی روددره فرحزاد شد تا آخرین وضعیت ساماندهی این روددره که در مناطق ۲ و ۵ قرار گرفته را مورد ارزیابی قرار دهد.
در جریان این دو بازدید، دکتر احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در خصوص فاز ۲ یاورشهر ۹ و همچنین پاکسازی معتادین متجاهر در روددره فرحزاد گزارش کاملی ارائه کرد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۶     ساعت: ۱۰ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024