صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر:

در کشتی نجات امام حسین علیه السلام مرزبندی‌ها، هیچ معنا و مفهومی ندارد

مراسم تقدیر از خادمین اربعین حسینی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در قرارگاه مرزی زرباطیه عراق عصر دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور بیش از یکصد نفر از پرسنل خدوم این سازمان در سالن همایش ها برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس - احمد حضرتی، در این مراسم که با مداحی اهل بیت و سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام همراه بود، دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و شماری از معاونین و روسای ادارات سازمان نیز حضور داشتند.

 دکتر احمدی صدر در جریان این مراسم با تبریک پیروزی بزرگ و با اقتدار جبهه مقاومت بر رژیم اسرائیل غاصب گفت: این موفقیت تنها گوشه کوچکی از جبهه مقاومت بود که با سنگ شروع کردند و حالا با موشک دوربرد بر رژیم کودک کش اسرائیل پیروز شدند و آنها را به ذلت کشیدند. این رژیم در یک روز ۱۰ هزار مرد و زن و کودک را شهید کرد و طی سال‌ها اقدامات بسیار شنیعی علیه بشریت در فلسطین اشغالی انجام داد اما حالا برخی جریان رسانه ای برای ۴۰۰ کشته اسرائیلی سینه چاک کرده و مظلوم نمایی می کنند.

 وی افزود: انتقام سردار دلها و همه شهدایی که در همه این سال ها چون ظلم بر فلسطین را بر نتابیدند قیام کردند این است که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و این اتفاق خواهد افتاد و این فعلا یک نوازش بود و به زودی سیلی اصلی را خواهند خورد.

 دکتر احمدی صدر با شکرگزاری از این که خدای متعال کاروان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی را در زمره جاماندگان اربعین حسینی قرار نداد و توفیق خدمت رسانی به زائرین را برای آنها میسر کرد اذعان داشت:  با همه سختی هایی که متحمل شدیم اما چیزی جز زیبایی ندیدیم و مصداق جمله معروف "ما رایت الا جمیلا" بود. همان یک لیوان آبی که به یک زائر تشنه می دادید اجر بسیار زیادی دارد. واقعا قدر خودتان را بدانید که این فرصت نصیب شما شد.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: ما همه شکل هم نیستیم. یکی با تقواتر است یکی کمتر، یکی چپی است یکی راستی، یکی باحجاب و یکی کم حجاب ولی همه درون کشتی امام حسین علیه السلام که کشتی نجات است هستیم. همه نوکری امام حسین را می کنیم و نباید برای آن مرزبندی کنیم و کسی را از کشتی امام حسین علیه السلام جدا کنیم.

  پس از پایان صحبت‌های مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، مراسم تقدیر از کاروان اعزامی به مرز زرباطیه عراق برگزار شد و دکتر احمدی صدر و برخی از مدیران و معاونین سازمان با اهدای لوح تقدیر از پرسنل خدوم کاروان اعزامی به عراق تشکر و قدردانی کردند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۹۸۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۸     ساعت: ۱۶ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024