صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدیدهای میدانی و مستمر سیفی از پروژه های عمرانی و خدمات شهری منطقه ۱۷

طی چند هفته اخیر سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ به همراه معاون برنامه ریزی و معاونین اجرایی از پروژه های در دست اقدام و توسعه محله ای منطقه بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، طی هفته های اخیر رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه به همراه مهدی نعمتی معاون برنامه ریزی، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار و معاونین اجرایی از پروژه های در دست اقدام سطح منطقه از جمله پروژه های توسعه محله ای(طرح من شهردارم)، بازدید به عمل آورده اند.
تا به امروز 2 مرتبه از پروژه های خدمات شهری و عمرانی بازدید انجام شده  و جهت بهتر انجام شدن پروژه ها بحث و بررسی های کارشناسی لازم انجام شده است.
صبح امروز طبق روال بازدیدهای این چند وقت اخیر، بازدید از پروژه های خدمات شهری از ساعت 5 صبح شروع و تا چندین ساعت به طول انجامید.
امروز از بوستان های سطح منطقه از جمله بوستان های گل حسینی، شقایق، ابوذر و بازپیرایی بوستان جهاد و برج های نوری سطح منطقه بازدید میدانی انجام و مشکلات و مسائل مربوط به آنها احصاء شد و سرپرست شهرداری منطقه دستوراتی در خصوص رفع مسائل و مشکلات بوستان ها صادر کرد.
پیش از این از بوستان های فتح المبین و هویزه، باغ راه حضرت فاطمه(س)،ایستگاه برف روبی، میدان شهدای مدافع حرم،محله آذری و مقدم بازدید میدانی انجام شده بود.
لازم به ذکر است این بازدیدهای میدانی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، همچنین از پروژه ها و برنامه های معاونت اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک نیز بازدید به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۰۷۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۲     ساعت: ۲۰ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024