صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
علیمردانی خبر داد:

برقراری اولین سکوی ویژه تورهای گردشگری در پایانه بیهقی

علیمردانی در ادامه نشست مشترک با مدیر کل سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، از افتتاح سکوی ویژه گردشگری و خدمات رسانی به گردشگران در پایانه بیهقی خبر داد.

  به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، پوریا علیمردانی مدیر عامل سازمان گفت: با توجه به پذیرش مسافر از 9 شهر دنیا در پایانه بیهقی و از طرفی لزوم ساماندهی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران محترم، فضای مناسبی برای استقرار تورهای گردشگری تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی وگردشگری در نظر گرفته شد که طی مزایده، شرکت علی بابا به عنوان برنده مزایده ایستگاه گردشگری پایانه بیهقی انتخاب شد.
  در ادامه علیمردانی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به مسافرین و مراجعین به پایانه‌ها افزود: پایانه‌های شهر تهران دارای زیرساخت های مناسبی نظیر اسکان موقت گردشگران، فضای پارکینگ ایمن خودرو، رستوران و اماکن خدماتی نظیر نمازخانه و سرویس بهداشتی می باشند که در نظر است در قالب طرحهای نوینی در پایانه‌ها نظیر برقراری سکوی ویژه تورهای مسافربری در پایانه‌های شهر تهران، بستر مناسبی برای جذب گردشگر از سراسر کشور شود.
 علیمردانی در پایان تاکید کرد: طرح های بسیاری نظیر اسکان موقت گردشگران، معرفی و تبلیغ اماکن گردشگری، خدماتی و رفاهی شهر تهران و ... در حوزه گردشگری در پایانه های شهر تهران داریم که با همکاری دستگاههای مختلف، درصدد عملیاتی نمودن این خدمات نوین هستیم. 
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۱۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۵     ساعت: ۲۱ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024