صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران در پی فاجعه انسانی غزه

قلب انسان های آزاده دنیا، داغدار خون بی گناه بر زمین ریخته کودکان و زنانیست که در بیمارستان المعمدانی غزه در پی پناهگاهی برای گریختن از وحوش قصی القلب رژیم صهیونیستی، رخ به جان خاک کشیدند.

به گزارش جهانی پرس، بار دیگر وجدان بشریت داغدار درد جانسوز و غم جانکاه حمله تروریستی و وحشیانه مردمانی شد که به بهای آزادگی، انسانیت و زندگی، آماج رذالت و توحش و درماندگی غاصبان صهیونیست قرار گرفتند.

نمایشی چندباره از خوی حیوانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان شان در مقابله با جبهه مقاومت و روی آوردن به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع با سهمگین ترین ابزار آلات جنگی،که خود برگی دیگر از کتاب قطور جنایات و وحشیگری صهیونیست ها را رقم زد.

طوفان الاقصی طنین بلند دادخواهی یک ملت نه بلکه تمام مسلمانان در برابر رژیمی متجاوز و پشتیبانان جنایتکار آن است که در قساوت انسانی  هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند. موجی سهمگین از خون بی گناهانی که نوید فضل الهی و نقطه عطفی در قیام و جهاد امت اسلام و پیشرفت محور مقاومت و شتاب به سوی قله‌های فتح و پیروزی بر غاصبان و مستکبران خواهد بود. مقاومت قهرمانانه‌ی مرد و زن و پیر و جوان در برابر صهیونیست‌ها ، ‌گواه زنده‌ی این مدعا است که پیروزی حق بر باطل است.

اینجانب ضمن تسلیت و درود به برادران و خواهران مسلمانم در غزه، پیروزی محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و شکست رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانشان را از خداوند متعال خواستارم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۱۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۷     ساعت: ۱۲ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024