صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
الگوی مداخله ای ۹ گام تکمیل و تحقق یافت؛

ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان

آئین امضای تفاهم نامه مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و مدیرعامل کارخانه فولادین ذوب آمل با حضور اعضاء هیئت مدیره این واحد صنعتی، فرماندار آمل، رئیس شورای اسلامی شهر آمل، رئیس سازمان زندان این شهرستان، تنی چند از مدیران ارشد استان مازندران، به همراه هیئتی از معاونین و مدیران ارشد سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در دفتر مرکزی این کارخانه صنعتی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، این تفاهم نامه با هدف جذب معتادین متجاهری که پس از ترک اعتیاد شرایط بازگشت به جامعه را دارند، امضا شد تا آخرین بند الگوی مداخله ای ۹ گام مراکز یاورشهر با عنوان "صیانت بعد از خروج" شکل اجرایی به خود بگیرد.


بر اساس این تفاهم نامه که با حضور همه مسئولان شهرستان آمل امضا شد، مقرر گردید طی مدت زمان مشخصی صدها تن از مددجویان نجات یافته از دام اعتیاد در این کارخانه صنعتی مشغول به کار شوند.


بر این اساس شاهد خواهیم بود در مرحله نخست حدود ۲۰۰ مددجویی که در طرح الگوی ۹ گام سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران شرکت کردند، در این کارخانه صنعتی مشغول به کار شوند. ضمن آنکه شرایط اسکان این افراد نیز در این جلسه مشترک مورد نقد و بررسی قرار گرفت تا نهایت همکاری ها در این زمینه نیز انجام شود.


همزمان با برگزاری مراسم امضای این تفاهم نامه، فرماندار و رئیس شورای شهر آمل صحبت هایی بیان و حاضران در جلسه متفق القول بر اهمیت این اقدام مشترک تاکید کردند. دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز با تاکید بر اهمیت تحقق بند آخر الگوی مداخله ای ۹ گام مراکز یاورشهر با عنوان "صیانت بعد از خروج" گفت: در دور جدید مدیریت شهری تهران مباحث آسیب های اجتماعی این کلانشهر با نگاه تخصصی و اقدامی در دستور کار قرار گرفته که ماحصل این اقدامات نیز تفویض اختیارات رئیس جمهور محترم در حوزه آسیب های اجتماعی به دکتر زاکانی در کلانشهر تهران بوده که این حکم به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در تاریخ بلدیه پایتخت برای نخستین بار صادر شده است.


پس از مراسم عقد همکاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و کارخانه صنعتی فولادین ذوب آمل، حاضران این جلسه از فضای شغلی فراهم شده برای مددجویان بازدید کردند. همچنین دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با هیئت همراه، از خط تولید و محصولات نهایی این واحد صنعتی بازدید به عمل آمد.


گفتنی است مدیریت کارخانه فولادین ذوب آمل در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی و کارآفرینی یکی از پیشگامان استان مازندران است که در زمینه هایی همچون ازدواج آسان، کارآفرینی اجتماعی و کمک هزینه های تحصیلی و درمانی فعالیت های گسترده ای در کارنامه کاری خود دارد و امروز نیز در نظر دارد با فراهم کردن فرصت شغلی و کسب در آمد برای مددجویان رها یافته از دام اعتیاد، امکان بازگشت به فضای جامعه و خانواده این افراد را فراهم کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۷۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۳۰     ساعت: ۱۹ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024