صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اکران تصویرسازی آسفالت ریزون منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر

تصویرسازی آسفالت ریزون منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر در سطح منطقه اکران شد و با تدابیر شهردار محترم منطقه خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش جهانی پر از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، تصویرسازی آسفالت ریزون در منطقه ۱۷ با عنوان " آسفالت ریزون منطقه ۱۷ از فلاح تا بابلسر" در سطح منطقه ۱۷ اکران شده است.
این تصویرسازی که نمادی از حجم اجرای گسترده و بی سابقه آسفالت در سطح منطقه است، توسط هادی زیبایی یکی از همکاران مجموعه روابط عمومی منطقه انجام شده است.
گفتنی است در دوره ششم مدیرت شهری و طی بازه زمانی اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا پایان مردادماه ، ۷۴ هزارتن آسفالت در سطح منطقه 17 اجرا شده که متراژ انجام شده این عملیات را می توان به اندازه فاصله فلاح تا شهرستان بابلسر استان مازندران قیاس کرد.
در ادامه خدمت رسانی به شهروندان محترم منطقه، اجرای آسفالت ریزی همچنان به قوت خود در سطح منطقه ادامه دارد و با  تدابیر و پیگیری های شهردار محترم منطقه 17، ان شالله شاهد رکوردزنی اجرای آسفالت و خدمات گوناگون به شهروندان محترم منطقه باشیم.
رضا شاعری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 17 درخصوص این تصویرسازی، گفت: روابط عمومی شهرداری منطقه 17 درراستای اطلاع رسانی نوآورانه به شهروندان دارالشهدا، در خصوص خدماتی که در دوره مدیریت جدید شهری و حوزه کارهای عمرانی و آسفالت ریزی انجام شده، با احصاء میزان آسفالت ریزی که طی 21 ماه و تا پایان مردادماه اجرا شده بود، یک تصویرسازی طراحی شد تا این میزان گسترده آسفالت ریزی به صورت هنری به سمع و نظر شهروندان برسد.
شاعری تصریح کرد: طبق گزارشات، طی مدت ذکر شده بالغ بر 74 هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده بود. بر اساس محاسبات انجام شده این میزان حجم از آسفالت ریزی در متراژی به طول 159 کیلومتر اجرا شده است. از آنجا که قصد داشتیم این میزان خدمت را در قالبی ملموس تر برای شهروندان توضیح دهیم، در محاسبه ما این متراژ فاصله فلاح تا شهرستان بابلسر بود و تیتر «آسفالت ریزون منطقه 17 از فلاح تا بابلسر» را انتخاب کردیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 17، اظهار کرد: از همین رو بنرها طراحی و در سطح منطقه نصب شد و در قالب کار رسانه ای با رویکرد تبلیغاتی، زحماتی که همکاران مان در این دوره ششم مدیریت شهری برای خدمت رسانی به شهروندان محترم منطقه کشیده بودند را اطلاع رسانی کردیم .
وی گفت: روابط عمومی شهرداری منطقه 17 در تلاش است در پروژه های دیگر هم با همین رویکرد خلاقانه گرافیکی و رسانه ای، اطلاع رسانی نوین تر و با کیفیت تری را به شهروندان خود به اشتراک بگذارد. امیدوار هستیم این نوع اطلاع رسانی را مردم منطقه بپسندند و ما هم با کمک همکاران توانمند در حوزه رسانه، گرافیک و تبلیغات در همین راستا با موفقیت بیشتری بتوانیم اطلاع رسانی انجام دهیم.
هادی زیبایی تصویرساز این اثر، گفت: تلاش شده در این اثر گرافیگی از این نوع تکنیک تصویر سازی استفاده شود، گرچه مخاطب آن را یک نقاشی می بیند، اما روایت موضوع ومتن، آن را به یک تصویر سازی که همان روایت بصری است رسانده  که در اصل فرق نقاشی و تصویری سازی در همین روایت است.
زیبایی تصریح کرد: این اثر جدای از صفحه آرایی ( تایپوگرافی و نوشته) یک تصویر سازی فانتزی است که واقعیت موضوع را با جزئیاتی اغراق شده، شاد و کودکانه به نقش کشیده و تلاش شده که طیف وسیع و سلایق متفاوت را در بر گیرد و فرم آن قبل از فهم موضوع و خواندن جملات در تصویر، برای مخاطب جذاب وسرگرم کننده باشد.
انتهای پیام/
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۳۴۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۴     ساعت: ۲۱ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024