صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید دبیر قرارگاه اجتماعی کلانشهر تهران از روند ساماندهی معتادین متجاهر و مددسراهای مردان و زنان در رودره فرحزاد

احمد احمدی صدر رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در رودره فرحزاد با داوود گودرزی مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه امور مناطق و خدمات شهری و رئیس دبیرخانه پروژه‌های کلان شهرداری تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جهانی پرس - احمد حضرتی، احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی کلانشهر تهران در جلسه‌ با گودرزی دستیار ویژه شهردار پایتخت که با حضور صالحی شهردار منطقه ۲، شریفی شهردار منطقه ۵ و تنی چند از مدیران ارشد شهری به منظور بررسی‌ها آخرین وضعیت اکوپارک رود دره فرحزاد برگزار شد در خصوص وضعیت مددسراهای ویژه بانوان و آقایان منطقه ۵ (رود دره فرحزاد) صحبت‌هایی را مطرح کرده و نقطه نظرات خود را بیان نمود.

در این جلسه داوود گودرزی مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه امور مناطق و خدمات شهری، شریفی شهردار منطقه ۵ و صالحی شهردار منطقه ۲ پیرامون پیشرفت فیزیکی اکوپارک رودره فرحزاد به بحث و تبادل نظر پرداختند و مشاور شهردار تهران نیز نکاتی را به منظور بهبود وضعیت موجود در این منطقه مطرح کرد.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از پایان این جلسه، بازدید کوتاهی نیز از روددره فرحزاد داشت تا آخرین وضعیت ساماندهی معتادین متجاهر در این منطقه را مورد بررسی قرار دهد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۳۵۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۵     ساعت: ۲۰ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024