صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر در سومین نشست مدیران روابط عمومی های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی:

روابط عمومی ها با اقدامات اثرگذار و جهادی، در صف مقدم مبارزه با طوفان های رسانه ای دشمن هستند

سومین نشست شورای مدیران روابط عمومی های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به میزبانی روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و با حضور دکتر احمدی صدر مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ابتدای این نشست گفت: رسانه های شهرداری تهران که در صف مقدم آن روابط عمومی ها قرار دارند، همواره در تلاش هستند کشتی بزرگ این نهاد را به سلامت به سر منزل مقصود برسانند و پل ارتباطی دقیق و اثرگذاری میان مردم و مسئولان باشند.

 وی در سومین نشست شورای مدیران روابط عمومی های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با اشاره اینکه جریان رسانه ای کنونی کشور در وضعیت حساسی قرار دارند به طوریکه به تعبیر مقام معظم رهبری هر لحظه در شرایط سختی مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: حقیقتا دشمن با تمام قوا در این حوزه و دیگرحوزه هایی همچون تکنولوژی و علم در برابر ملت ایران قرار دارد و تلاش می کنند موفقیت های روز افزون ما را اندک و ناچیز بشمارد.

 دکتر احمدی صدر با بیان اینکه روابط عمومی های شهرداری تهران به عنوان یک کشتی واحد در تلاش هستند همه بخش ها و زیر مجموعه ها به سمت موفقیت گام بردارند، افزود: باید مراقب باشیم در طوفان های رسانه ای مقابل فشارهای تبلیغاتی دشمن پا پس نکشیم و با تمام قوا، در صحنه بمانیم و به صورت جهادی کار کنیم.
 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با تاکید بر اینکه مسئله امروز جهان اسلام همچون سنوات گذشته، موضوع فلسطین است، گفت: رژیم اشغالگر قدس همچون غده ای سرطانی در سرزمین فلسطین حضور منحوس دارد و امروز این رسانه ها هستند که جنایت های این رژیم کودک کش را به جهان نشان می دهند. اینجاست که ثابت می کند قدرت رسانه چقدر می تواند به پیروزی حق علیه باطل کمک کند.

 وی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی ها و به طور کلی رسانه های شهرداری تهران از انعکاس اخبار غزه در امور شهری، گفت: امروز در شهرداری تهران افق روشنی از عملکرد روابط عمومی ها ترسیم شده به طوریکه می توانند نقشه راه و اهداف کوتاه و بلند مدت را پوشش داده و تحقق بخشند.

 مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها لازم است عملکرد زیرمجموعه های این نهاد خدماتی را به خانواده بزرگ شهرداری تهران به خوبی معرفی کنند، تاکید کرد: شهرداری تهران در حوزه رسانه رشد قابل قبولی داشته و امروز زمان آن رسیده از فضاهای عمومی شهر برای معرفی عملکرد شهرداری استفاده کنیم تا مردم بیشتر از گذشته، با حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی آشنا شوند.

 گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد به منظور ترسیم خط مشی فعالیت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تمامی حوزه ها و زیر مجموعه ها، نقشه راه واحد و اثرگذاری دربستر فضای مجازی برای بازشناسی هر چه بیشتر فعالیت های این حوزه طراحی شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۳۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۶     ساعت: ۲۲ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024