صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آمادگی کامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران و دستگاه های خدمات رسان در مانور اسکان اضطراری شهر تهران

رئیس سازمان مدیریت بحران منطقه ۱۷، گفت: یکی از موضوعاتی که روز برگزاری مانور کاملا مشهود بود، آمادگی کامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران و ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه و دیگر دستگاه های خدمات رسان بود‌.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مانور اسکان اضطراری در کلانشهر تهران روز چهارشنبه در بوستان ولایت برگزار شد. در این مانور رضا سیفی شهردار منطقه و رئیس ستاد بحران منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران حضور داشتند.
 رئیس ستاد مدیریت بحران با اشاره به برگزاری مانور اضطراری در بوستان ولایت، گفت: این مانور یکی از بزرگ ترین مانورهای شهر تهران بود که تا به حال با همچین وسعت و عظمتی و به این شکل برگزار نشده بود.
وی افزود: این مانور اولین مانوری بود که توسط سازمان پیشگیری مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد و در این مانور تمام 22 منطقه شهر تهران و دستگاه های خدمت رسان نقش فعال و بسزایی داشتند و از هماهنگی های لازم بین بخشی برخوردار بودند. 
رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 17، تصریح کرد: با توجه به اینکه این مانور در پهنه جنوب و در بوستان ولایت اجرا شد و از آنجا که مسئول پهنه جنوب منطقه 17 است، نقش منطقه ما نسبت به دیگر مناطق در این مانور، پررنگ تر بود و از فعالیت ویژه ای برخوردار بود.
وی اظهار داشت: یکی از نتایج مثبت این مانور، ایجاد هماهنگی های لازم با دستگاه های خدمت رسان بود. از دیگر نتایج این مانور فرماندهی واحد سازمان مدیریت شهر تهران و ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه شهر تهران بود که دراین مانور کاملا مشهود بود.
رئیس ستادمدیریت بحران منطقه ۱۷، افزود: در این مانور 300 چادر اسکان اضطراری توسط مناطق 22 گانه و هالال احمر برپا شده بود. یکی از موضوعاتی که روز برگزاری مانور کاملا مشهود بود،  آمادگی کامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران و ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه و دیگر دستگاه های خدمات رسان بود‌.
وی تصریح کرد: سازمان مدیریت بحران شهر تهران با برگزاری چنین مانورهایی آمادگی خود جهت مقابله با هر گونه بحران و حادثه غیرمترقبه ای در شهر تهران را نشان داد.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۸۳۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۷     ساعت: ۲۰ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024