صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دکتر احمدی صدر در نشست تحول نرم افزاری و روحی کلانشهر تهران خواستار شد؛

لزوم حمایت ویژه از کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

نشست تحول نرم افزاری و روحی کلانشهر تهران با حضور دکتر توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، دکتر معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونین اجتماعی مناطق ۲۲ گانه، مدیران کل و رؤسای سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سایر مدیران این حوزه در مدرسه دارالفنون برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در این نشست ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش این سازمان گفت: بی شک لازم و ضروری است که قدردان زحمات پرسنل سازمان خدمات ومشارکت های اجتماعی باشیم که در شرایط سخت، بی هیچ منت و چشم داشتی به آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران امدادرسانی می کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " امروز اسیب های اجتماعی خطرناکترین مساله کشور است و تاثیر بسیاری بر مسائلی دارد که کمر کشور را خم میکند"، افزود: کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در صف مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی از جمله معتادین متجاهر، متکدیان، کودکان کار و ... قرار دارند. به خصوص در بحث معتادین متجاهر که ما با مسئله منع پذیرشی ها مواجه هستیم که شامل بیماران زخم باز، عفونی، مبتلایان به ایدز و هپاتیت، زنان و مردان اعصاب و روان و غیره می‌شود که ساماندهی این افراد به تنهایی مشکلات روحی و جسمی بسیاری را به بدنه کارکنان سازمان تحمیل می کند.

دکتر احمدی صدر همچنین از معاونین شهردار تهران خواستار توجه ویژه به وضعیت اداری و معیشتی کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شد و گفت: پرسنل سازمان در معرض سخت ترین آسیب ها قرار دارند و همین موضوع نگاه ویژه مدیران بالادستی را می طلبد چراکه در حال حاضر این نیاز دیده می‌شود که کارکنان سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های اجتماعی مورد اهتمام ویژه مدیران ارشد شهری قرار بگیرند و فعالیت های شبانه روزی و سخت در مراکز تحت پوشش ما از جمله ۹ مرکز یاورشهر، ۲۰ مددسرا، ۳۴ مرکز پویاشهر و..... به قدر کافی پرسنل سازمان را با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۵     ساعت: ۸ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024