صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ارائه خدمات ویژه پایگاه های خدمات اجتماعی شهرداری تهران به بیماران اعصاب و روان

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اعلام اینکه ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی در شهر تهران فعالیت دارند، گفت: خدمات گوناگونی با هدف کاهش شیب رو به رشد آسیب های اجتماعی از سوی این پایگاه ها ارائه می شوند که خدمات رسانی به بیماران اعصاب و روان، از اولویت های این فعالیت ها هستند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر با اعلام این خبر افزود: در ۷ ماه ابتدای سال جاری، ۱۹۵ بیمار اعصاب و روان که در شهر تهران به دلایلی از خانواده فاصله گرفته بودند، مورد شناسایی و ساماندهی قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: بخشی از این افراد معتادان متجاهری بودند که به دلیل مصرف بالای مواد مخدر دچار بیماری اعصاب و روان شده و از سوی خانواده هایشان طرد شده اند. این افراد در مراکز تحت پوشش مورد درمان قرار می گیرند. در این راستا در مراکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۸ و ۳ ویژه معتادان متجاهر اعصاب و روان، خدمات ارائه می شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۷ ماهه نخست سال، ۴۴۵ نفر از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب از سوی مددکاران این پایگاه ها به مراکز درمانی معرفی شده اند. همچنین ۱۲۶ نفر که به دلایلی از جمله فرار از خانه دچار آسیب شده بودند نیز با تلاش مددکاران پرتلاش این سازمان نزد خانواده هایشان بازگردانده شده اند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۱۱۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۶     ساعت: ۱۹ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024