صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
منطقه ۱۷ رکورد اجرای آسفالت سال گذشته را هم زد:

اجرای بالغ بر ۴۵ هزار تن آسفالت در منطقه ۱۷ طی ۸ ماه نخست سال جاری

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه، گفت: فقط در ۸ ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده که رکورد سال قبل را هم شکسته و این نشان از پیشرفت عملکرد عمرانی و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان منطقه است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به ادامه نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه، گفت: در سال جاری یکی از مهمترین برنامه های راهبردی شهرداری تهران در حوزه عمرانی، توسعه زیرساخت های معابر شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر پایتخت تعیین شده است. کارشناسان و متخصصان حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه 17 نیز در راستای پیشبرد این برنامه، بازدیدهایی از نقاط و معابر سطح منطقه به عمل آورند و معابری که نیاز به بهسازی و مرمت آسفالت داشت را شناسایی کردند و در برنامه کاری  این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور و پس از پایش، معابری که نیاز به اولویت داشتند شناسایی شدند و اقدامات لازم جهت لکه گیری و اجرای عملیات روکش آسفالت انجام گرفت. در همین راستا و طی 8 ماه ابتدایی سال جاری، بهسازی و روکش عملیات 124 معبر، روکش آسفالت حیاط 30 مدرسه و لکه گیری 3 هزار و 280 نقطه با استفاده از 45 هزار و 250 تن آسفالت انجام شد.

شهردار منطقه 17 با بیان اینکه در سال 1401، 40 هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده بود، تصریح کرد: از مجموع تناژ اجرای آسفالت در سال گذشته در سطح منطقه، 28 هزار تن آسفالت در 8 ماه نخست آن در سطح معابر اجرا شده بود که نسبت به سال های گذشته رکورد زنی داشته است. این در حالی است که فقط در 8 ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر 45 هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده که رکورد سال قبل را هم شکسته است و این نشان از پیشرفت عملکرد عمرانی و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان منطقه است.

سیفی با اشاره به اجرای آسفالت طی 2 ماه اخیر، اظهارکرد: از این حجم تناژ استفاده شده در 8 ماه نخست سال، حدود 15 هزار تن آن فقط طی دو ماه اخیر در معابر سطح منطقه جهت مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر اصلی و پرتردد به کار رفته است.

وی با اشاره به بروزرسانی ماشین آلات و تجهیزات معاونت فنی و عمرانی منطقه، گفت: معاونت فنی و عمرانی منطقه در حوزه نگهداشت فنی معابر منطقه، در حال بروز رسانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز متناسب با فصل سرما همچون بلوپچر و غیره و همچنین استفاده از آسفالت سرد جهت چاله پرکنی و رفع خطر در معابر بزرگراهی، اصلی و فرعی سطح منطقه و ایجاد شرایط مطلوب برای تردد ایمن شهروندان است.

گفتنی است طرح جامع ساماندهی معابر شهری با اولویت مناطق کم برخوردار و نهضت عملیات بهسازی آسفالت معابر در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال در این منطقه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۴۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۰     ساعت: ۲۱ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024